اسکرین‌شات‌های قابلیت ویرایش توییتر منتشر شد - تکفارس 
اسکرین‌شات‌های قابلیت ویرایش توییتر منتشر شد - تکفارس 

اسکرین‌شات‌های قابلیت ویرایش توییتر منتشر شد

افشین نوری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:22
توییتر

توییتر قصد دارد یک گزینه ویرایش توییت به پلتفرم خود اضافه کند و حالا اسکرین‌شات‌های مربوط به آن توسط یک کاربر به نام Jane Wong منتشر شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک علامت مداد در کنار عبارت Edited وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد بفهمید توییت موردنظر اصلی نیست. البته Wong جزئیات زیادی درباره سایر ویژگی‌های گزینه Edited منتشر نکرده است.

توییتر

ایلان ماسک بعد از خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر اعلام کرد که ممکن است گزینه ویرایش توییت را به توییتر اضافه شود. پاراک آگراوال مدیرعامل توییتر نیز بعداً تائید کرد که این شرکت در حال کار روی چنین گزینه‌ای است.

توییتر

هنوز مشخص نیست که این قابلیت چگونه کار خواهد کرد و آیا فقط برای کاربران توییتر آبی عرضه خواهد شد یا برای همه کاربران. ولی به نظر می‌رسد که این گزینه درنهایت برای همه کاربران عرضه بشود.

Wong در جدیدترین توییت خود گفته است که توییتر ظاهرا یک صفحه مربوط به تاریخچه ویرایش‌ها به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد که حاوی توییت‌های قبلی یک کاربر خواهد بود. بنابراین اگر شما در حال خواندن توییت قبلی یک کاربر بوده باشید، به شما پیام داده خواهد شد که در حال خواندن توییت قدیمی او هستید.

توییتر

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید