قیمت خودروی اپل احتمالاً بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود - تکفارس 
قیمت خودروی اپل احتمالاً بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود - تکفارس 

قیمت خودروی اپل احتمالاً بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود

مهدی حلوائی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 19:54
خودروی اپل

در حالی که گزارش‌های قبلی به عدم آغاز مراحل تولید خودروی اپل، که با نام رمز “پروژه‌ی تایتان” نیز شناخته می‌شود، اشاره داشته‌اند اما حالا یکی از افشاگران معتبر اعلام کرده است که مراحل ساخت این خودروی برقی به خوبی در حال طی‌شدن است.

بر اساس گزارش LeaksApplePro، افشاگر مشهور، اپل در تولید خودروی برقی خود با شرکت فاکس‌کان (Foxconn) همکاری خواهد کرد. این افشاگر همچنین معتقد است که خودروی برقی اپل در سال ۲۰۲۵ و یا اواخر ۲۰۲۴ معرفی می‌شود اما احتمالاً تولید انبوه آن مدتی پس از این تاریخ آغاز خواهد شد. با توجه به گزارش منابع مختلف، اپل این محصول را در بازار خودروهای لوکس و با قیمت حدودی ۱۰۰ هزار دلار در دسترس قرار خواهد داد.

گفته می‌شود که اپل در بدنه‌ی خودروی برقی خود از تیتانیوم استفاده خواهد کرد و قابلیت بازکردن خودرو توسط گوشی‌های آیفون را نیز در دسترس کاربران آن قرار خواهد داد. این ویژگی همین حالا نیز با نام Car Key در برخی از خودروهای بی ام و، کیا و چندین شرکت دیگر ارائه شده است و از این رو استفاده از آن در خودروی برقی این غول فناوری آمریکایی چندان دور از انتظار نیست.

نظر شما در مورد خودروهای برقی چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل می‌تواند در این بخش از بازار نیز به موفقیت دست پیدا کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.