نسخه پولی تلگرام به‌زودی عرضه می‌شود - تکفارس 
نسخه پولی تلگرام به‌زودی عرضه می‌شود - تکفارس 

نسخه پولی تلگرام به‌زودی عرضه می‌شود

افشین نوری
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 14:43
تلگرام

تلگرام‌ اخیرا قابلیت‌های جدیدی به پلتفرم خود اضافه کرده است، اما بر اساس اطلاعاتی که امروز الساندرو پالوزی از افشاگران مطرح منتشر کرده است این شرکت قصد معرفی یک سرویس پولی در آینده نزدیک را دارد. در ماه‌های گذشته نیز شایعاتی درباره این سرویس وجود داشته است.

متخصصان مهندسی معکوس، به‌تازگی سرویسی به نام “تلگرام پریمیوم” را در بین کدهای نسخه بتا تلگرام کشف کرده‌اند که شامل استیکرها و ایموجی‌های پولی می‌شود. با این‌حال، پالوزی صحبتی درباره هزینه اشتراک این سرویس نکرده است و هنوز مشخص نیست که این سرویس برای چه کسانی قابل‌دسترس خواهد بود.

تلگرام

بد نیست بدانید که واتساپ نیز قصد دارد یک سرویس پولی جدید معرفی بکند که به کاربران اجازه وصل کردن ۱۰ دستگاه را به اکانت واتساپ‌شان را خواهد داد. واتساپ و تلگرام جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی هستند و هر کدام از ان‌ها سعی می‌کنند قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران خود ارائه کنند.

به گزارش MegaFon، اپلیکیشن تلگرام از نظر ترافیک مصرف‌شده در روز پیشتاز است و حجم ترافیک آن از ۴۸ به ۶۳ درصد رسیده است. به گزارش این موسسه، هر کار در روز ۱۰ مگابایت ترافیک در تلگرام مصرف می‌کند، در حالیکه این عدد در مورد واتساپ و وایبر به‌ترتیب ۲۶ و ۸ مگابایت است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید