۱۰ گوشی برتر ماه آوریل امسال از دید بنچمارک آنتوتو - تکفارس 
۱۰ گوشی برتر ماه آوریل امسال از دید بنچمارک آنتوتو - تکفارس 

۱۰ گوشی برتر ماه آوریل امسال از دید بنچمارک آنتوتو

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:54
۱۰ گوشی برتر ماه آوریل امسال از دید بنچمارک آنتوتو - تکفارس 

آنتوتو لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر عملکرد را برای ماه آوریل منتشر کرده است. ۱۰ گوشی پرچمدار برتر این لیست همگی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند.

در لیست گوشی‌های برتر زیر پرچمدار، اکثرشان مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ هستند. در لیست گوشی‌های برتر میان‌رده ماه آوریل نیز اکثر گوشی‌ها مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G هستند.

۱۰ گوشی برتر پرچمدار

در این لیست، گوشی بلک شارک ۵ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و حافظه داخلی SSD + UFS 3.1 در رده اول قرار گرفته است و بعد از آن به‌ترتیب رد مجیک ۷ پرو، لنوو لژیون Y90، ویوو X80 و گوشی‌های iQOO 9 و iQOO 9 پرو قرار گرفته‌اند. ویوو ایکس نوت، iQOO Neo6، شیائومی ۱۲ پرو و ریلمی GT2 نیز سه گوشی آخر لیست هستند.

آنتوتو

۱۰ گوشی برتر زیر پرچمدار

در این لیست، گوشی‌های ردمی K50 و ریلمی GT Neo3 با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و بعد از آن‌ها به‌ترتیب iQOO Neo5، ریلمی GT Neo2، ریلمی GT Master Explorer Edition و گوشی‌های iQOO Neo5 SE و OPPO Find X3 قرار گرفته‌اند و در رده دهم نیز گوشی ریلمی GT Neo2T جای گرفته است.

آنتوتو

۱۰ گوشی برتر میان‌رده

در این لیست، گوشی iQOO Z5 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G در رتبه اول قرار گرفته و بعد از آن‌ کوشی‌های شیائومی CIVI 1S و آنر ۶۰ پرو در رده‌های دوم و سوم جا خوش کرده‌اند. در رتبه‌های بعدی نیز به‌ترتیب گوشی‌های اوپو Reno7 5G، ریلمی Q3s، شیائومی ۱۱ لایت ۵G، آنر ۶۰‌، آنر ۵۰ پرو، آنر ۵۰ و هواوی نوا ۹ قرار گرفته‌اند.

آنتوتو

نظر شما درباره لیست‌ گوشی‌های برتر از نظر آنتوتو چیست؟

منبع: Gizmichina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید