یک یوتیوبر، آی مک قدیمی اپل را با نصف قیمت به یک استودیو دیسپلی تبدیل کرد - تکفارس 
یک یوتیوبر، آی مک قدیمی اپل را با نصف قیمت به یک استودیو دیسپلی تبدیل کرد - تکفارس 

یک یوتیوبر، آی مک قدیمی اپل را با نصف قیمت به یک استودیو دیسپلی تبدیل کرد

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 10:29
استودیو دیسپلی

اپل ماه گذشته از محصولات متنوعی از جمله یک مانیتور جدید به نام استودیو دیسپلی رونمایی کرد که سخت‌افزار آن بسیار شبیه به آیفون بود و حتی نسخه اصلاح‌شده iOS 15.4 را روی اجرا می‌کرد.

از طرف دیگر، این نمایشگر شباهت‌هایی به پنل استفاده شده در آی مک ۲۷ اینچی سال ۲۰۱۴ دارد. وب‌سایت ۹to5Mac گزارش داده است که یک یوتیوبر به نام Luke Miani توانسته این آی مک قدیمی را به دیسپلی استودیو تبدیل بکند بطوریکه محصول نهایی بسیار فوق‌العاده عمل می‌کند و قیمتی نصف قیمت فعلی دیسپلی استودیو دارد.

این یوتیوبر درباره کار خود گفته است:

دستگاه استودیو دیسپلی اپل هرچند فوق‌العاده است اما قیمت بسیار بالایی دارد و اگر کسی بخواهد این مانیتور ۲۷ اینچی ۵K را بخرد باید ۱۵۹۹ دلار بابت آن بپردازد. اما اگر شما نمی‌خواهید چنین مبلغی برای آن بپردازید می‌توانید یک نمونه آن را خودتان بسازید.

این یوتیوبر ظاهرا از روش  Target Display Mode برای انجام این کار استفاده کرده است و سپس با جداسازی پنل جلویی آی ‌مک، آن را تبدیل به یک مانیتور مستقل کرده است.

این دستگاه جدید از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و حتی وب‌کم آی‌مک را در درون خود دارد. کل هزینه ساخت این مانیتور ۸۲۹ دلار شده که تقریبا نصف قیمت یک دیسپلی استودیو است.

اخیرا افرادی زیادی اقدام به ماد کردن محصولات اپل کرده‌اند. برای مثال، چندین یوتیوبر سعی کرده‌اند یک درگاه USB-C به آیفون اضافه کنند یا اینکه ظرفیت باتری آن را افزایش دهند یا یک سیستم خنک‌کننده به آن اضافه کنند. در هر حال، محصولات اپل طرفدارن زیادی در بین مشتریان دارند و خیلی‌ها دوست دارند که این دستگاه‌ها را با قابلیت‌های بهتری در اختیار داشته باشند.

منبع: Gizchina 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.