تلگرام اجازه انجام مبادلات مالی با رمزارز Toncoin را به کاربران داد - تکفارس 
تلگرام اجازه انجام مبادلات مالی با رمزارز Toncoin را به کاربران داد - تکفارس 

تلگرام اجازه انجام مبادلات مالی با رمزارز Toncoin را به کاربران داد

افشین نوری
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:34
تلگرام

تلگرام از امروز به کاربران خود اجازه داده است تا رمزرارز اختصاصی این شرکت به نام Toncoin را مستقیما از طریق چت‌های داخل اپلیکیشن ارسال کنند. به این ترتیب امکان تراکنش‌های مالی از طریق رمزارز مذکور در داخل تلگرام بدون دریافت هیچ کارمزدی مهیا شده است.

شما برای استفاده از این قابلیت باید ابتدا بات کیف‌پول تلگرام را به منوی اتچمنت خود اضافه کنید تا از طریق آن بتوانید رمزارز خود را از طریق کارت بانکی یا انتقال به سایر کیف‌پول‌ها بخرید.

سپس زمانیکه آماده ارسال رمرزارز خود هستید می‌توانید کیف‌پول‌تان را در داخل چت باز کرده و هر مقدار Toncoin که می‌خواهید ارسال کنید.

بد نیست بدانید که تلگرام در سال ۲۰۲۰ مجبور شد به‌خاطر فشارهایی که از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا وارد شد تراکنش‌های رمزارزی خود را متوقف کند. نام این پروژه در ابتدا TON بود که توسط پاول دورف مدیرعامل تلگرام و برادرش در سال ۲۰۱۸ توسعه یافته بود.

تلگرام بعدا پروژه TON را متوقف کرد و به کمک گروهی از توسعه‌دهندگان رمزارز جدیدی به نام Toncoin ارائه کرد. دورف اخیرا گفته است که افتخار می‌کند فناوری TON همچنان زنده است.

این پروژه توانسته است تاکنون ۱ میلیارد دلار کمک مالی جمع کند و به نظر می‌رسد تلگرام برنامه‌های مختلفی برای توسعه هرچه بیشتر آن دارد.

منبع: TheVerge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.