ایلان ماسک می‌خواهد Embed کردن توییت‌ها را پولی بکند - تکفارس 
ایلان ماسک می‌خواهد Embed کردن توییت‌ها را پولی بکند - تکفارس 

ایلان ماسک می‌خواهد Embed کردن توییت‌ها را پولی بکند

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:19
ایلان ماسک

ایلان ماسک به‌تازگی موفق به خرید توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار شده است و حالا قصد دارد تغییرات جدیدی در این پلتفرم ایجاد بکند.

رویترز گزارش داده است که ماسک قصد دارد از قابلیت جاسازی یا embed کردن توییت‌های افراد مشهور توییتر در وب‌سایت‌های شخص‌ثالث پول دریافت کند.

البته به نظر می‌رسد توییتر قبل از قبول پیشنهاد خرید این شرکت به فکر انجام این تغییرات بوده است. یکی از مدیران توییتر در همین‌رابطه گفته است که تغییرات مذکور ممکن است برای بهبود پلتفرم صورت بگیرند.

ماسک قرار است بخشی از مبلغ خرید توییتر را حدود ۱۳ میلیارد دلار می‌شود از طریق وام و بخش دیگری را از طریق فروش سهام تسلا تامین کند.

ماسک گفته که قصد دارد تغبیرات جدیدی در توییتر ایجاد بکند و شفافیت این شبکه احتماعی را افزایش بدهد. او با این کار می‌خواهد اعتماد عمومی را به توییتر برگرداند. با این حال، خیلی‌ها از الان نگران روی سر کار آمدن ماسک هستند و برای مثال کارکنان توییتر نگرانی خود را از تعدیل نیرو در این شرکت بیان کرده‌اند.

ماسک همچنین ممکن است پاراگ آگراوال مدیرعامل فعلی توییتر را تغییر بدهد و احتمالا جک دورسی را دوباره در این سمت بنشاند.

در هر حال، هم‌اکنون سوالات بی‌شماری درباره تصمیمات ماسک برای آینده توییتر وجود دارد و باید چند ماه صبر کنیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقانی می‌افتد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید