کارکنان توییتر نگران کاهش حقوق خود در زمان ایلان ماسک هستند - تکفارس 
کارکنان توییتر نگران کاهش حقوق خود در زمان ایلان ماسک هستند - تکفارس 

کارکنان توییتر نگران کاهش حقوق خود در زمان ایلان ماسک هستند

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 14:41
ایلان ماسک

کارکنان توییتر در سنگاپور نگران وضعیت خود بعد از سر کار آمدن ایلان ماسک مالک جدید توییتر هستند. آن‌ها نگران این هستند که با توجه به خصوصی شدن توییتر، پرداخت حقوق آن‌ها با مشکل مواجه بشود. حتی ساختار تشکیلات کاری واحد سنگاپور توییتر نیز ممکن است دچار تغییراتی بشود. هفنه گذشته میز برخی کارکنان توییتر در آمریکا نگران تعدیل نیرو در این شرکت بعد از روی سر کار آمدن ماسک بودند.

یکی از کارکنان واحد سنگاپور توییتر گفته است که یکی از نتایج حضور ایلان ماسک در توییتر می‌تواند این باشد که کارمندان این واحد باید از نو با این شرکت قرارداد ببندند و برای میزان حقوق خود چانی‌زنی کنند که این کار با توجه به خصوصی شدن توییتر بسیار سخت خواهد شد.

بلومبرگ گزارش داده است که ماسک ممکن است بعد از روی کار آمدن برخی از هزینه‌های توییتر را کاهش بدهد و حتی برخی مشاغل را از این شرکت حذف بکند.

با این حال، یک منبع آگاه گفته است که ایلان ماسک هیچ پست رسمی در تویبتر نخواهد داشت و صرفا مالک آن خواهد بود و سعی خواهد کرد ایده‌های خود را برای پیشرفت این شرکت پیاده‌سازی کند.

البته الان خیلی زود است که درباره این موضوعات با قطعیت اظهارنظر کرد، چونکه هنوز چند ماه دیگر تا نهایی شدن قرارداد خرید توییتر مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه‌های آینده چه اتفاقاتی در این شرکت می‌افتد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید