سامسونگ الکترونیکس حقوق کارکنان تحصیل کرده خود را به سالانه ۴۰ هزار دلار افزایش داد - تکفارس 
سامسونگ الکترونیکس حقوق کارکنان تحصیل کرده خود را به سالانه ۴۰ هزار دلار افزایش داد - تکفارس 

سامسونگ الکترونیکس حقوق کارکنان تحصیل کرده خود را به سالانه ۴۰ هزار دلار افزایش داد

مهدی حلوائی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 13:52
سامسونگ

به‌گزارش آژنس خبری Yorhap، کمپانی سامسونگ الکترونیکس تصمیم گرفته تا دستمزد تمام کارکنان خود را ۹ درصد افزایش دهد. کمیسیون مدیریت کار سامسونگ در ابتدا از مدیریت این شرکت درخواست افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارکنان را کرده بود اما شرایط اقتصادی کره جنوبی باعث شد تا این تیم بر سر افزایش ۹ درصدی دستمزد کارکنان با مدیریت سامسونگ به توافق برسد.

این افزایش حقوق ۱.۵ درصد بیشتر از بالاترین افزایش حقوق در ۱۰ سال اخیر (۷.۵ درصد) بوده است. همچنین حالا حداکثر دستمزد کارکنان بسته به عملکرد آن‌ها و میزان پاداش دریافتی تا ۱۶.۵ درصد قابل افزایش است. علاوه بر این، دستمزد سالانه‌ی کارکنان تحصیل‌کرده‌ی سامسونگ نیز به ۵۱.۵ میلیون وون (معادل ۴۰.۸۰۰ هزار دلار) افزایش پیدا کرده است. سامسونگ همچنین سالانه ۳ روز مرخصی با حقوق را برای کارکنان خود در نظر گرفته است و افراد صاحب فرزند نیز می‌توانند تا ۱۵ روز مرخصی داشته باشند.

سامسونگ

سامسونگ معمولاً نتیجه‌ی مذاکرات حقوق کارکنان خود را در اوایل ماه مارچ منتشر می‌کند اما طولانی‌شدن روند مذاکرات امسال باعث شد تا این گزارش امروز منتشر شود. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی CXO، میانگین حقوق کارکنان عادی سامسونگ در سال گذشته ۱۱۲ هزار دلار بوده و میانگین حقوق مدیر عامل این شرکت نیز ۵ میلیون دلار (۴۴ برابر بیشتر از کارکنان عادی) بوده است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.