شیائومی پوکو M4 5G را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی پوکو M4 5G را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی پوکو M4 5G را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 18:45
پوکو M4 5G

شیائومی در ماه نوامبر گذشته از گوشی پوکو M4 پرو ۵G رونمایی کرد و حالا نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی نیز معرفی شده است. این گوشی برخلاف نسخه‌ی پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ شرکت مدیاتک بهره می‌‍برد.

پوکو M4 5G از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ و ترکیب رم و حافظه‌‌ی داخلی ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی استفاده کرده است. با این وجود، کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه میکرو اس‌ دی گوشی میزان حافظه‌ی داخلی آن را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهند. این گوشی همچنین از نمایشگر ال سی دی ۶.۵۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ بهره برده است.

پوکو M4 5G

ترکیب دوربین‌های پوکو M4 5G شامل دورین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۱۸ واتی و شارژ معکوس ۵ واتی، حسگر اثر انگشت کناری، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB و پشتیبانی از استاندارد IP52 اشاره کرد. قیمت نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز به‌ترتیب ۱۷۰ دلار (۱۶۰یورو) و ۱۹۵ دلار (۱۸۵ یورو) اعلام شده است.

پوکو M4 5G

نظر شما در مورد پوکو M4 5G چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید