نسخه اندروید مرورگر کروم ویژگی مهمی را دریافت می کند - تکفارس
نسخه اندروید مرورگر کروم ویژگی مهمی را دریافت می کند - تکفارس

نسخه اندروید مرورگر کروم ویژگی مهمی را دریافت می کند

مهدی حلوائی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 18:11
کروم

قابلیت برگرداندن خودکار صفحه‌های بسته‌شده در کروم تا به حال تنها در دسترس کاربران نسخه‌ی دسکتاپ و کروم بوک این مرورگر قرار داشت اما حالا گوگل قصد دارد تا این ویژگی را برای نسخه‌ی اندروید کروم نیز اضافه کند.

قابلیت بازگرداندن صفحه‌های بسته‌شده اخیراً به عنوان یک قابلیت آزمایشی در Chromium Gerrit مشاهده شده است اما در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به سیستم عامل اندروید اضافه خواهد شد. این قابلیت در اولین مرحله باید برای نسخه‌ی قناری (Canary) کروم، جایی که تمام اپلیکیشن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند، عرضه شود. شما نیز می‌توانید با دانلود این نسخه از مرورگر کروم از پلی استور به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که قناری نسخه‌ی پایدار کروم نبوده و احتمال وجود باگ در آن زیاد است.

انتظار می‌رود که برگرداندن صفحات در نسخه‌ی اندروید کروم همانند نسخه‌ی دسکتاپ باشد. از این رو کاربران احتمالاً می‌توانند با رفتن به بخش Recent Tab و انتخاب گزینه‌ی Recently Closed به تمام صفحات بسته‌شده دسترسی داشته باشند. در صورتی که این قابلیت به نسخه‌ی اصلی کروم در اندروید اضافه شود، احتمال امکان برگرداندن تمام صفحاتی که به عنوان یک گروه باز شده‌اند نیز وجود خواهد داشت.

نظر شما در مورد نسخه‌ی اندروید مرورگر کروم چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به این نسخه از مرورگر خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید