توییتر مراسم افتتاح دفتر مرکزی خود در سنگاپور را به خاطر حضور ایلان ماسک لغو کرد - تکفارس 
توییتر مراسم افتتاح دفتر مرکزی خود در سنگاپور را به خاطر حضور ایلان ماسک لغو کرد - تکفارس 

توییتر مراسم افتتاح دفتر مرکزی خود در سنگاپور را به خاطر حضور ایلان ماسک لغو کرد

افشین نوری
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 13:46
ایلان ماسک توییتر

توییتر چند روز پیش با فروش این شرکت به قیمت ۴۴ میلیارد دلار به ایلان ماسک موافقت کرد و حالا این شرکت بر سر یک دو راهی قرار گرفته است.

این شرکت قرار بود در سنگاپور دفتر خودش را افتتاح کند تا از دفتر به‌عنوان یک هاب در منطقه آسیای جنوب‌شرقی استفاده کند. این دفتر قرار بود امروز امروز افتتاح بشود اما ظاهرا تغییرات و تحولاتی که در این شرکت افتاده باعث شده تا توییتر تصمیم به لغو این مراسم بکند.

این شرکت هنوز توضیحی برای این تصمیم خود نداده است و فقط گفته است که به‌زودی جزئیات بیشتری را درباره توافق خود با دولت سنگاپور برای بازگشایی این دفتر منتشر خواهد کرد.

بعد از خرید توییتر توسط ماسک، خیلی‌ها درباره آینده این شرکت نگران هستند. حتی کارکنان توییتر نگران تعدیل نیرو در این شرکت بعد از سر کار آمدن ماسک هستند. با این حال، ماسک گفته است که از آزادی بیان در توییتر محافظت خواهد کرد و ایده‌های خوبی برای پیشرفت این شرکت دارد.

هنوز سوالات بی‌شماری درباره آینده توییتر وجود دارد. برای مثال، احتمال بازگشت دونالد ترامپ به توییتر و همچنین نوع روابط این شرکت با چین بعد از سر کار آمدن ماسک موضوعاتی هستند که هنوز پاسخی برای آن‌ها وجود ندارد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه‌های آینده چه اتفاقی در توییتر خواهد افتاد و حضور ماسک در این شرکت چه تغییراتی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید