دانلود ناتینگ لانچر برای اندروید - تکفارس
دانلود ناتینگ لانچر برای اندروید - تکفارس

ناتینگ لانچر منتشر شد؛ طعم کار با ناتینگ فون ۱ را بچشید

مهدی ملکی
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 09:50
دانلود ناتینگ لانچر

ناتینگ، شرکت کارل پی (Carl Pei) اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را عرضه در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. ناتینگ فون ۱ (Nothing Phone 1) هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد اما اکنون به واسطه ناتینگ لانچر می‌دانیم خارج از جعبه و در دست مشتریان، چطور کار خواهد کرد و به نظر خواهد رسید.

ناتینگ لانچر که امروز به صورت بتای عمومی منتشر شد، اکنون از طریق گوگل پلی استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید آن را روی تعداد محدودی از گوشی‌های اندروید از جمله سامسونگ سری گلکسی S21، سری گلکسی S22 و گوگل پیکسل ۵ و گوشی‌های جدیدتر این سری، نصب کنید. پشتیبانی از گوشی‌های وان پلاس نیز به زودی به این لانچر اضافه خواهد شد.

بعد از نصب ناتینگ لانچر، با یک ظاهر استاندارد و عادی مواجه می‌شود. شما چهار آیکون در قسمت داک، ویجت جست و جوی گوگل بالای آن‌ها و سپس دو آیکون دیگر در پایین آن مشاهده خواهید کرد. پک آیکون پیش‌فرض لانچر هم توسط ناتینگ طراحی شده است که برخلاف لانچر پیکسل، آیکون‌ها را گرد می‌کند.

تصویر پس‌زمینه پیش‌فرض چندان جذاب نیست، چرا که باعث می‌شود به سختی بتوانید جزئیات موجود در استاتوس بار را ببینید و بخوانید. اگر می‌خواهید پس‌زمینه را تغییر دهید، روی صفحه خالی ضربه بزنید و نگه دارید تا گزینه Wallpaper & Styles به شما نمایش داده شود. بعد از ورود به این بخش، گزینه Select a new wallpaper را انتخاب کنید. البته با انتخاب این گزینه، به قسمت پیش‌فرض انتخاب تصویر پس‌زمینه گوشی خودتان هدایت می‌شوید.

گزینه‌های اندکی برای تغییر در این قسمت وجود دارند. شما می‌توانید گزینه اضافه شدن خودکار اپلیکیشن‌های جدید به صفحه خانه را فعال یا غیرفعال کنید. همچنین قادر به فعال یا غیرفعال کردن نمایش تعداد اعلان‌ها به صورت نقطه در گوشه آیکون‌ها هستید. همین، دنبال چیز دیگری نگردید!

اپ دراور هم طراحی به شدت ساده‌ای دارد. یک پس‌زمینه خاکستری و آیکون‌هایی با متن سیاه تمام چیزی است که خواهید دید. یک نوار جست و جو در بالای این قسمت وجود دارد که تنها می‌تواند در میان اپلیکیشن‌ها کاوش کند و کاری با سایر قسمت‌های گوشی ندارد.

چند ویجت جالب هم برای استفاده وجود دارند که می‌توانیم به یک ساعت آنالوگ، ساعت دیجیتال و نمایش دهنده اطلاعات آب و هوا اشاره کنیم. همه این ویجت‌ها از نقطه‌های امضای برند ناتینگ یا طراحی مشکی/قرمز/سفید آن استفاده می‌کنند. فارغ از طراحی، چیز خاصی درباره ویجت‌ها وجود ندارد.

دانلود از گوگل پلی استور

ناتینگ لانچر در مجموع لانچر چندان قدرتمند و جذابی نیست. مشخصاً‌ این یک اپلیکیشن آزمایشی است بنابراین در مرور زمان بهتر خواهد شد. اگر ناتینگ می‌خواهد مردم را به این وسیله شگفت‌زده کند، احتمالاً بیشتر آن‌ها را ناامید خواهد کرد. شما می‌توانید از طریق لینک بالا، این لانچر را مستقیماً از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید