گوگل پیکسل واچ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد - تکفارس 
گوگل پیکسل واچ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد - تکفارس 

گوگل پیکسل واچ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 09:32
پیکسل واچ

گوگل اخیراً نام تجاری پیکسل واچ را به ثبت رساند و همچنین چند روز پیش تصاویر زنده‌ای از این ساعت هوشمند در اینترنت منتشر شد که طراحی ساده و مینیمالیستی آن را نشان می‌دادند. حالا سه نسخه‌ی مختلف از این محصول موفق به دریافت تاییدیه‌ی بلوتوث SIG شده‌اند.

بلوتوث امکان اتصال ساعت‌های هوشمند به گوشی‌ها و همچنین پاسخ‌دادن به تماس‌های ورودی و بررسی پیام‌ها و اعلان‌ها را فراهم می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، پیکسل واچ در زمان دریافت تاییدیه بلوتوث از نسخه‌ی RWD5.211104.001 ور او اس (Wear OS) استفاده کرده که چندین نسخه از RWD7 سیستم عامل ور او اس ۳ قدیمی‌تر است. در حال حاضر سه نسخه‌ی مختلف از پیکسل واچ با شماره مدل‌های GBZ4S ،GWT9R و GQF4C در دیتابیس بلوتوث ثبت شده‌ است.

گوگل سعی دارد تا همانند اپل و سامسونگ اکوسیستم اختصاصی خود را راه‌اندازی کند و ساعت پیکسل واچ نیز بخشی از این پروژه خواهد بود. این شرکت در حال حاضر تنها گوشی‌های سری پیکسل و هدفون‌های پیکسل بادز را به بازار عرضه کرده است. انتظار می‌رود که علاوه بر پیکسل واچ، گوگل به‌زودی تبلتی از خانواده‌ی پیکسل را نیز روانه‌ی بازار کند. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، ساعت پیکسل واچ و گوشی پیکسل ۶a در تاریخ ۲۱ اردیبهشت و در رویداد I/O معرفی خواهند شد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید