تبلیغات سرانجام به سرویس شورتس یوتیوب اضافه شد - تکفارس 
تبلیغات سرانجام به سرویس شورتس یوتیوب اضافه شد - تکفارس 

تبلیغات سرانجام به سرویس شورتس یوتیوب اضافه شد

افشین نوری
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 21:39
یوتیوب شورتس

یوتیوب سرانجام تبلیغات را به سرویس شورتس اضافه کرد. گوگل در توضیح این قابلیت گفته است:

ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به‌زودی بازخوردهای اضافه شدن تبلیغات به شورتس را دریافت خواهیم کرد تا آن را در ادامه بهبود ببخشیم.

سرویس شورتس در سال ۲۰۲۰ برای رقابت با تیک تاک معرفی شد و به کاربران اجازه انتشار ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را می‌دهد. این پلتفرم هم‌اکنون ۳۰ میلیارد کاربر روزانه دارد. ساندار پیچای مدیرعامل گوگل گفته است:

همانطور که ما همیشه بهترین محصولات را ارائه کرده‌ایم در مورد شورتس نیز تمرکز خود را روی ارائه بهترین تجربه کاربری گذاشته‌ایم و حالا قصد داریم قابلیت‌های درآمدزایی آن را بهبود ببخشیم.

طبق گزارشی که گوگل امروز منتشر کرد، یوتیوب در بخش درآمدزایی عملکرد ضعیفی داشته و ۶.۸۷ میلیارد دلار پر سه ماه نخست انسال درآمد کسب کرده است که کمتر از پیش‌بینی ۷.۴۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران وال استریت است. آلفابت شرکت مادر گوکل نیز با کسب درآمد ۶۸.۰۱ میلیارد دلار، ۸ درصد افت درآمد را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

البته گزارش گوگل یک نقطه روشن داست و آن اینکه سرویس یوتیوب تی‌وی با افزایش مشترکین مواجه شده و رشد درآمد مستمری را تجربه کرده است.

به‌گفته پیچای، مشترکین این سرویس بیش از ۷۰۰ میلیون ساعت در روز در این سرویس سپری کرده‌اند و یوتیوب قصد دارد قابلیت‌های جدید موبایلی برای این سرویس ارائه خواهد کرد که اشتراک‌گذاری محتوا و کامنت‌گذاری را در آن راحت‌تر خواهد کرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید