مقایسه عملکرد دوربین نسخه های مختلف گلکسی S22 اولترا در DxOMark - تکفارس 
مقایسه عملکرد دوربین نسخه های مختلف گلکسی S22 اولترا در DxOMark - تکفارس 

مقایسه عملکرد دوربین نسخه های مختلف گلکسی S22 اولترا در DxOMark

مهدی حلوائی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 13:55
گلکسی S22 اولترا

هر چند که سامسونگ دو نسخه‌ی مختلف از گوشی گلکسی S22 اولترا را به بازار عرضه کرده است اما هر دو گوشی از ترکیب دوربین یکسانی برخوردارند. حالا DxOMark عملکرد دوربین هر دو نسخه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ این گوشی را مقایسه کرده است.

هر دو نسخه‌ی گلکسی S22 اولترا از وب‌سایت DxOMark نمره‌ی ۱۳۱ را دریافت کردند اما تفاوت اندکی در کیفیت تصاویر دوربین‌های این دو گوشی وجود دارد. با توجه به آزمایش‌های این وب‌سایت، تصاویر دوربین نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نویز کمتری داشته و به‌نظر می‌رسد که پردازنده‌ی سیگنال تصویر تراشه‌ی شرکت کوالکام نسبت به اگزینوس ۲۲۰۰ عملکرد بهتری در کاهش نویز تصاویر دارد.

در طرف دیگر، دوربین تله‌فوتوی نسخه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ گلکسی S22 اولترا در محیط‌های کم‌نور و تاریک تصاویر شفاف‌تری را ثبت می‌کند. همچنین دوربین این گوشی در مقایسه با نسخه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در فیلم‌برداری عملکرد بهتری داشته و محیط اطراف را به‌طور طبیعی‌تری به نمایش می‌گذارد. به‌طور کلی عملکرد دوربین هر دو نسخه‌ی گلکسی S22 اولترا مزیت‌ها و نقص‌هایی را نسبت به یکدیگر دارند اما هیچکدام از آن‌ها در این بخش نتوانسته‌اند تا در رقابت با گوشی‌هایی مانند آنر مجیک ۴ آلتیمیت، هوآوی P50 پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و حتی پیکسل ۶ پرو پیروز شوند.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید