مشخصات سری ردمی نوت ۱۱T فاش شد - تکفارس 
مشخصات سری ردمی نوت ۱۱T فاش شد - تکفارس 

مشخصات سری ردمی نوت ۱۱T فاش شد

مهدی حلوائی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 10:09
ردمی نوت 11T

با توجه به برنامه‌ی قبلی ردمی، سری نوت ۱۱ در دسته‌ی گوشی‌های میان‌رده قرار خواهند گرفت و سری نوت ۱۲ نیز بازار گوشی‌های پرچمدار را هدف قرار خواهند داد. حالا DCS، افشاگر مشهور، اعلام کرده است که پرچمداران جدید ردمی با نام نوت ۱۱T به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس گزارش این افشاگر، تمامی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱T از تراشه‌های شرکت مدیاتک بهره خواهند برد. این در حالی است که گمانه‌زنی‌های قبلی نیز به استفاده‌ی نسل جدید سری ردمی نوت از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۰۰۰ اشاره داشته‌اند. DCS همچنین اعلام کرده است که قدرتمندترین نسخه‌ی ردمی نوت ۱۱T از نمایشگر ال سی دی ۱۴۴ هرتزی استفاده خواهد کرد.

اطلاعات مربوط به سری ردمی نوت ۱۱T به‌تازگی در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نیز قرار گرفته است که بر اساس آن، این سری دارای سه‌ نسخه‌ی پایه، پرو و پرو پلاس خواهد بود. با توجه به اطلاعات منتشرشده در این وب‌سایت، ردمی نوت ۱۱T پرو از نمایشگر ۶.۶ اینچی و باتری ۴۹۸۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس نیز به نمایشگر ۶.۶ اینچی و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. گفته می‌شود که باتری نسخه‌ی پرو پلاس از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد سری ردمی نوت ۱۱T چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی‌ها به فروش مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید