کارکنان توییتر نگران تعدیل نیرو بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک هستند - تکفارس 
کارکنان توییتر نگران تعدیل نیرو بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک هستند - تکفارس 

کارکنان توییتر نگران تعدیل نیرو بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک هستند

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:59
آگراوال

پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر ظاهراً پاسخ واضحی برای نگرانی کارکنان این شرکت درباره تعدیل نیرو بعد از روی کار آمدن ایلان ماسک ندارد.

آگراوال طی صحبتی که بعد از اعلام خبر موافقت توییتر با پیشنهاد خرید ایلان ماسک، با کارکنان این شرکت داشته گفته است که در حال حاضر و تا زمانی که قرارداد فروش این شرکت امضا نشده است تعدیل نیرو اتفاق نخواهد افتاد.

آگراوال همچنین تاکید کرده که او تا زمان بسته شدن قرارداد همچنان مدیرعامل توییتر خواهد بود، اما بعد از آن شاید به‌خاطر منحل شدن هیئت‌رئیسه او دیگر در این سمت باقی نماند. ‌

انتشار خبر خرید توییتر توسط ماسک باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی در بین کارکنان این شرکت شده است و همانطور که می‌دانید ماسک بارها اعلام کرده است که قصد ایجاد تغییرات گسترده در توییتر را دارد. او گفته که توییتر باید کدهای الگوریتم‌های خود را در اختیار همه بگذارد تا همه بتوانند در جریان نحوه کار این الگوریتم‌ها قرار بگیرند.

موضوع آزادی بیان نیز یکی از مواردی است که ماسک روی آن تاکید کرده و گفته است که توییتر باید محافظ آزادی بیان باشد. با این صحبت‌ها هنوز معلوم نیست که احتمال بازگشت دونالد ترامپ به توییتر بعد از روی کار آمدن ماسک چقدر خواهد بود.

ترامپ اخیرا شبکه اجتماعی خودش را راه انداخته و انتقادات زیادی نسبت به سیاست‌های توییتر دارد. آگراوال گفته که خود او نیز نمی‌داند که مسیر آینده توییتر بعد از روی کار آمدن ماسک در کدام جهت خواهد بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

منبع: TheVerge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید