شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر ۲K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد - تکفارس 
شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر ۲K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد - تکفارس 

شیائومی میکس فولد ۲ از نمایشگر ۲K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 14:23
شیائومی میکس فولد 2

شیائومی در سال گذشته با عرضه‌ی گوشی میکس فولد وارد بازار گوشی‌های تاشو شد و حالا قرار است تا جانشین این گوشی با نام میکس فولد ۲ نیز به بازار عرضه شود. در حال حاضر شیائومی هیچ‌گونه اطلاعاتی از این گوشی را منتشر نکرده اما DCS، افشاگر مشهور و معتبر، امروز برخی از مشخصات نمایشگر این گوشی را فاش کرده است.

بر اساس گزارش این افشاگر، شیائومی در میکس فولد ۲ از نمایشگر LTPO با رزولوشن ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی نیز بالا خواهد بود و این نمایشگر از بدنه‌ی باریکی بهره خواهد برد. گمانه‌زنی‌های قبلی نیز به استفاده‌ی این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱، سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ باسیم و بی‌سیم اشاره داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود که ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی در این بخش از بازار توان رقابت با سامسونگ را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید