رابط کاربری MIUI 13.5 بر پایه اندروید ۱۳ در راه است - تکفارس 
رابط کاربری MIUI 13.5 بر پایه اندروید ۱۳ در راه است - تکفارس 

رابط کاربری MIUI 13.5 بر پایه اندروید ۱۳ در راه است

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:42
رابط کاربری MIUI 13.5

کانال DCS@ فاش کرده است که شیائومی در حال توسعه نسخه جدید رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید ۱۳ است. این نسخه MIUI 13.5 نام خواهد داشت و احتمالا تا ماه آینده عرضه خواهد شد. این کانال همچنین گفته است که رابط کاربری جدید ColorOS 13 نیز در حال توسعه است و احتمالا نیمه دوم امسال عرضه خواهد شد.

شیائومی رابط کاربری  MIUI 13 را چهار ماه پیش عرضه کرد و حالا خبرهایی درباره نسخه بعدی آن به گوشی می‌رسد. امروز لوگوی MIUI 13.5 نیز فاش شده است که این موضوع را تائید می‌کند.

رابط کاربری MIUI 13.5

این لوگو ظاهرا در داخل کدهای رسمی شیائومی پیدا شده و همانطور که می‌بینید ظاهر آن کمی متفاوت از لوگوی MIUI 13 است. تفاوت اصلی آن‌ها این است که اسلش در عدد ۳ حذف شده است و به همین‌خاطر عدد ۳ هم ۳ خوانده می‌شود و هم ۵. ضمنا عدد ۱ هم بازطراحی شده و کمی بزرگتر شده است. رنگ‌های لوگوی جدید نیز تغییر کرده‌اند و رنگ‌های جدید آبی و بنفش نیز به آن اضافه شده‌اند. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های رابط کاربری MIUI 13.5 چه خواهند بود.

هر دو رابط کاربری MIUI 13.5 و ColorOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهند بود و ما می‌دانیم که اولین پیش‌نمایش این سیستم‌عامل چند هفته دیگر عرضه خواهد شد. نسخه پایدار آن نیز احتمالا اواخر سال جاری میلادی ارائه خواهد شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید