متا اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود را ۱۹ اردیبهشت ماه افتتاح می‌کند - تکفارس 
متا اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود را ۱۹ اردیبهشت ماه افتتاح می‌کند - تکفارس 

متا اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود را ۱۹ اردیبهشت ماه افتتاح می‌کند

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:52
متا

متا قصد دارد اولین فروشگاه فیزیکی خرده‌فروشی خود را ۱۹ اردیبهشت ماه باز کند. در این فروشگاه قرار است محصولات مرتبط با پروژه متاورس این شرکت فروخته بشوند.

این فروشگاه “Meta Store” نام خواهد داشت و در منطقه Burlingame کالیفرنیا احداث خواهد شد. هدف اصلی این فرپشگاه فروش هدست‌های واقعیت افزوده متا، عینک‌های ری‌بن Stories و دستگاه‌های پرتابل خواهد بود.

متا از طریق این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات فوق، مشتریان بیشتری را در معرض فناوری‌های واقعیت افزوده و مجازی خود قرار خواهد داد. همچنین در داخل فروشگاه دموهایی از فناوری واقعیت مجازی از طریق نمایشگرهای بزرگ LED پخش خواهد شد.

مارک زاکربرگ درباره این فروشگاه گفته است که فروشگاه جدید به مردم کمک خواهد کرد تا دید بهتری نسبت به آنچه که دنیای متاورس ارائه خواهد کرد داشته باشند. متا علاوه بر محصولات کنونی‌اش، در حال کار روی یک عینک‌ واقعیت افزوده، یک هدست واقعیت افزوده پیشرفته و یک ساعت هوشمند است.

مسحات فروشگاه متا حدود ۱۵۰۰ فوت‌مربع و در نزدیکی دفتر شرکت خواهد بود و اگر این فروشگاه عملکرد خوبی از نظر فروش محصولات داشته باشد احتمال می‌رود متا در سایر کشورهای دنیا نیز نظیر آن را افتتاح بکند و باید منتظر بمانیم و ببینیم استقبال مشتریان از این فروشگاه چقدر خواهد بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید