با ۱۶ جاذبه گردشگری معروف تایلند آشنا شوید - تکفارس 
با ۱۶ جاذبه گردشگری معروف تایلند آشنا شوید - تکفارس 

با ۱۶ جاذبه گردشگری معروف تایلند آشنا شوید

سپهر بندزر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 19:42
با ۱۶ جاذبه گردشگری تایلند آشنا شوید

تایلند یا شهر لبخند به‌عنوان جواهر آسیای شرقی شناخته می‌شود و به لطف صنعت گردشگری پررونق، تایلند به‌خوبی در زمینه‌های مختلفی پیشرفت کرده و آرامش را برای گردشگران فراهم می‌کند. جاذبه‌های تایلند گوناگون هستند و چه برای سواحل باکلاس جهانی در جنوب یا روستاهای کوهستانی شمال در اینجا باشید، تایلند شما را ناامید نخواهد کرد.

شهرهایی مانند بنگ کوک یا چیانگ مایی مکان‌های پررونق در زمینه‌های مختلفی مانند دادوستد هستند، اما اگر هنوز در مسیر کوه‌های این کشور پیاده‌روی نکردید، فیل‌ها را ندیدید یا با میمون‌هایی که غذای شمارا می‌دزدند برخورد نکردید بهتر است این فرصت را از دست ندهید، زیرا این کشور با جاذبه‌های گوناگون به شیوه خود تجربه‌ای ارزشمند را در ذهن بازدیدکنندگان ثبت می‌کند.

ما برای شما فهرستی از ارزشمندترین جاذبه‌های گردشگری تایلند آماده کرده‌ایم، پس با وب‌سایت تکفارس همراه باشید.

ساحل Railey

ساحل Railey تایلند

استان Krabi منزل ساحل‌های مشهور تایلند است و ساحل Railay  با زیبایی خیره‌کننده‌اش در صدر این فهرست قرار دارد. این ساحل با داشتن شن‌های سفید و آب‌های آبی فیروزه‌ای حس اقامت در بهشت را به شما منتقل می‌کند و به همین دلیل به‌عنوان زیباترین ساحل تایلند شناخته می‌شود.

این جزیره از طریق محله  Krabi و So Nang قابل‌دسترس است و سفر با یک قایق قدیمی بلند به همان اندازه رؤیایی است که هنگام رسیدن به سواحل با آن روبرو می‌شوید. درحالی‌که ممکن است این ساحل به‌عنوان تنها جاذبه این جزیره شناخته شود، ولی مکان‌هایی برای سنگ‌نوردی در جزیره در نظر گرفته شده که ماجراجویان باتجربه و حتی تازه‌کار را به سمت خود جذب می‌کند و آنها را با صخره‌های آهکی مواجه می‌کند.

در میان بسیاری از فعالیت‌های مختلف در این جزیره، Railay به قایقرانی با کایاک، شنا و غواصی با تجهیزات معروف است، ولی بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در کلاس‌های آشپزی شرکت کنند یا از ماساژهای سنتی این جزیره لذت ببرند. غار الماس، یکی دیگر از مکان‌های موردعلاقه گردشگران است که با داشتن مسیرهای زیبا و ارائه منظره فوق‌العاده، میزبان بازدیدکنندگان کنجکاو است تا در حین لذت از حمام آفتاب در مسیرهای مختلف به گردش بپردازند.

جزایر Koh Phi Phi

Koh Phi Phi تایلند

جزایر Koh Phi Phi  به دلایلی مانند آب‌های آبی تمیز، شن نرم و منظره‌های نفس‌گیر به‌عنوان مشهورترین جزایر تایلند شناخته می‌شوند. شما می‌توانید از طریق قایق‌های کایاک اجاره‌ای یا قایق چوبی به جزیره Phi Phi don که بزرگ‌ترین و تنها جزیره مسکونی تایلند است سفر کنید.

شاید یکی از جالب‌ترین مکان‌های دیدنی این جزیره، ساحل میمون‌ها باشد. در این ساحل شما به شکل رودررو با بوزینه‌های دم‌کوتاه روبرو خواهید شد که در تلاش هستند تا غذای شما را بدزدند. ساحل Long یکی دیگر از مکان‌های دیدنی این جزیره است که دورافتاده نیست و امنیت در آنجا برقرار است. شما می‌توانید قبل از بالا آمدن جزرومد از دیدن خورشید لذت ببرید و به بخش اصلی جزیره پیاده‌روی کنید.

تایلند

آژانس‌های گردشگری مختلف در جزیره با ارائه خدمات و پیشنهادهای خود در زمینه غواصی، غواصی به جزایر و سفر و سیاحت در خلیج  Maya bay به کار خود ادامه می‌دهند. خلیج  Maya bay جایی است که فیلم لئوناردو دی کاپریو در آن فیلم‌برداری شده است .از آنجایی کوه Phi Phi گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، شرکت‌های فعال بسیاری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند و بلیط‌هایی را برای مقاصد ساحلی مختلف مانند  Phuket, Koh Chang  و Koh Lanta ارائه می‌دهند.

جزیره Phi Phi Don، یکی از مناطقی است که به‌شدت تحت‌تأثیر سونامی سال ۲۰۰۴ قرار گرفت، اما از آن سال به بعد مهمانخانه‌ها، رستوران‌ها و بازارها بازسازی شدند و افراد زیادی به‌منظور استراحت و سیاحت به این جزیره سفر می‌کنند.

بااین‌وجود یک پارک یادبود برای گرامیداشت کسانی که در این سونامی جان‌باخته‌اند ساخته شده است.

عمارت بزرگ در بانگکوک

عمارت بزرگ در بانگکوک تایلند

حتی اگر قصد شما برای سفر به تایلند فقط خوش‌گذرانی در ساحل و خوردن خوراکی‌های مخصوص این کشور باشد، حتماً چند روزی را در شهر بنگ کوک صرف جاذبه‌های دیدنی آن می‌کنید. مکان‌های دیدنی مختلفی در پایتخت تایلند وجود دارند، ولی عمارت بزرگی که در بنگ کوک وافع شده باید در اولویت فهرست شما قرار بگیرد. این جاذبه دیدنی یکی از مناظر زیبای شهر است و از لحاظ تاریخی و مهندسی از ارزش والایی برخوردار است.

این عمارت تالارهای سلطنتی، عتیقه‌های باستانی و معبد زمرد سبز که مهم‌ترین بخش این عمارت است را در خود جای‌داده است. گفته شده که در این معبد استخوان، مو یا سایر بخش‌های بدن بودای بزرگ قرار دارد. بعد از گذراندن چند ساعت در این عمارت، می‌توانید به‌منظور ادامه گشت‌وگذار خود به دیگر مکان‌های دیدنی این شهر سفر کنید.  Way po  ، Way Arun و سپیده‌دم از معابد مشهور این شهر هستند و می‌توانید زمان خود را صرف مشاهده غروب زیبای آفتاب کنید.

یکشنبه بازار های Chiang Mai

یکشنبه بازار های Chiang Mai تایلند

ممکن نیست که برای دیدن جاذبه‌های مختلف به تایلند سفر کنید و از خوراکی‌های متنوع آن لذت نبرید. یکشنبه بازارهای Chiang Mai جایی است که بازدیدکنندگان می‌توانند در روز یکشنبه خوراکی‌های مختلف با قیمت به‌صرفه را در این بخش تهیه کنند و لذت ببرند. دست‌فروش‌ها در این خیابان خوراکی‌های متنوع و خوشمزه‌ای مانند، Pad Thai, Satay مرغ، Samosa, موز سرخ شده، شیک میوه‌های متنوع و روتی شیرین را با قیمت کمتر از دو دلار به مشتریان می‌فروشند.

پس از اینکه از خوردن این خوراکی‌های خوشمزه راضی شدید، می‌توانید اجناس مختلفی مانند صابون‌های طبیعی، منسوجات رنگ شده با دست به همراه الگوهای منحصربه‌فرد قبایل محلی، بخور، اسانس، آلات موسیقی، نقاشی، تزیینات دیواری رنگی و موارد دیگری را مشاهده کنید و در صورت نیاز بخرید.

این بازار یکی از بخش‌های مهم در صنعت گردشگری تایلند است که هر یکشنبه در هفته و بدون کاهش مشتری شروع به کار می‌کند؛ بنابراین، می‌توانید خود را برای لذت بردن از این بازار شلوغ آماده کنید. اگر در روزهای یکشنبه نتوانستید در این بازار حضور داشته باشید می‌توانید از دیگر بازارهای این شهر مانند بازارهای خیابانی چهارشنبه، بازار شب در Chang kian و رویدادهای روزانه دیدن کنید.

شهر Pai

Pai تایلند

شهرت تایلند به‌عنوان کشوری با مناظر طبیعی فوق‌العاده و مردم مهربان، به دلیل سواحل پرآوازه جنوب معروف است. به همین دلیل بیشتر مردم به مکان‌های دیدنی زیبای شمال اهمیتی نمی‌دهند.

شمال و یا منحصراً شمال غربی تایلند که در کنار مرز برمه واقع شده از کوه‌های عظیم و بافت‌های جنگلی زیبا پوشیده شده است. ناحیه Hong son نقطه‌ای فوق‌العاده برای شروع لذت از زیبایی‌های طبیعی و همچنین مهمان‌نوازی و آشپزی مشهور تایلندی است.

این شهر کوچک به دلیل جمع‌شدن افراد مختلف مانند هیپی‌ها و کولبرها به شهرت رسیده و خانواده‌های زیادی نیز به آنجا سفر می‌کنند. در شهر Pai هر شب بازارهای خیابانی غذاهای متنوع غربی را به مشتریان ارائه می‌دهند و می‌توانید دسترسی مستقیم به معابد بودایی نزدیک به خود، آبشارها و دره بزرگ این شهر داشته باشید.

زمانی که در مرکز این شهر کوچک قدم می‌زنید، فضایی سرشار از طراوت و آرامش را حس می‌کنید که علی‌رغم موقعیت مکانی دورافتاده، گردشگران بیشتری را فصل‌به‌فصل به خود جذب می‌کند.

فیل های وحشی پارک ملی Khao Yai

فیل های وحشی پارک ملی Khao Yai تایلند

فیل‌ها حیواناتی هستند که در کشور تایلند مورد ستایش قرار می‌گیرند و مجسمه و نقاشی‌های این حیوان در تمامی عمارت‌های سلطنتی و معابد دیده می‌شود. برای تجربه هر چه‌بهتر، پارک ملی Khao yai فرصت فوق‌العاده‌ای به ارمغان آورده و بازدیدکنندگان می‌توانند این حیوانات را مشاهده کنند.

در این پارک با فیل‌هایی مواجه می‌شوید که در کنار رود راه می‌روند. پرندگان غیربومی، میمون‌ها و سایر موجودات گرم سیر نیز در این پارک زندگی می‌کنند. این پارک جنگلی، همچنین میزبان آبشارهای گوناگون است و آبشار ۱۵۰ متری Haew Narok و آبشار معروف  Haew Suwat که در فیلم لئوناردو دی‌کاپریو فیلم‌برداری شده از موارد این فهرست به شمار می‌روند.

اگر فکر می‌کنید که یک روز برای گردش در تمامی بخش‌های این پارک کافی نیست، می‌توانید با اتراق در این پارک و بیدارشدن در صبح زود از طلوع زیبای آفتاب لذت ببرید و به ادامه گردش خود بپردازید.

شهر باستانی Sukhothai

شهر باستانی Sukhothai تایلند

این شهر کهن با داشتن مناظر زیبا و دلپذیر، مکانی مناسب برای طرفداران عکاسی و تاریخ است. خرابه‌های این شهر کهن هنوز هم با وجود جنگ‌های متعدد و قرارگرفتن در معرض بلایای طبیعی هنوز هم سربلند بیرون‌آمده است و به‌عنوان یکی از میراث‌فرهنگی یونسکو بشمار می‌رود.

از بین بسیاری از معابد واقع در Sukhothai، معبد Mahathat یکی از زیباترین مکان‌هایی است که در قرن ۱۳ تأسیس شده و برای نگهداری از بقایای بودا ساخته شده است. این معبد با تصاویر بودای بزرگ، مجسمه‌های گچ‌کاری شده، استوپا ها و موارد دیگر احاطه شده است.

شهر تاریخی Ayutthaya

شهر تاریخی Ayutthaya تایلند

شهر Ayutthaya منظره‌ای باشکوه از افتخار تایلند کهن را نشان می‌دهد و بازدیدکنندگان می‌توانند در پایتخت سابق که ترسناک ولی رمانتیک است به گشت و گذار بپردازند. شهر Ayutthaya در قدیم به‌عنوان مهم‌ترین شهر تایلند شناخته می‌شد و عمارت‌ها و معابد قدیمی شاهدی بر این موضوع هستند. بیش از صدها معبد واتس که به سبک تایلندی طراحی شده‌اند به همراه هزاران مجسمه بودا در این پارک تاریخی قرار دارند.

برخی از مناظر مانند مجسمه ۱۲ متری بودا و یا ریشه‌های درخت که مجسمه بودا را دربرگرفته‌اند از مواردی است که بازدیدکنندگان نباید آن هارا را از دست بدهند. سفر به شهر Ayutthaya، از طریق اتوبوس و قطارهای شهر بگکوک روند بازدید یک‌روزه شما از این شهر تاریخی آسان‌تر می‌کند. اما اگر برنامه معمولی برای سفر خود تدارک دیده‌اید، چند روزی را به کاوش در پایتخت باستانی اختصاص دهید و برای گشت‌وگذار در این شهر قدیم و جدید یک دوچرخه کرایه کنید.

سواحل Koh Samui

تایلند سواحل Koh Samui

جزیره Koh Samui که دومین جزیره بزرگ تایلند شناخته می‌شود، خانه خط‌های ساحلی طلایی است که در جنوب شرقی آسیا خواهید یافت. هر یک از سواحل Koh Samui یک ویژگی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. برخی برای تنهایی و برخی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند ورزش‌های آبی و جمعیت زیاد مناسب هستند.

بزرگ‌ترین و پرازدحام‌ترین ساحل، Chaweng نام دارد که در آنجا فروشگاه‌های فوق‌العاده، جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌های بی‌نظیری واقع شده است. آب‌های فیروزه‌ای‌رنگ و رقص درختان نخل با نسیم اقیانوس از دیگر دلایل زیبا بودن این ساحل است.

ساحل Lanai Beach که کوچک‌تر از سواحل Koh samui است، پس از رد شدن از ساحل Chaweng قابل‌دسترسی خواهد بود و یکی از مکان‌های پرازدحام و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود. ساحل Maenam که به‌عنوان ساحل ماهیگیری نیز در بین مردم مشهور است، یکی دیگر از سواحل مقرون‌به‌صرفه است که مناسب افرادی است که بودجه کمی را برای سفر خود در نظر گرفته‌اند و می‌خواهند سنت قدیمی تایلند را حفظ کنند.

اگر حریم خصوصی یکی از معیارهای اصلی سفر شما است، ساحل نقره‌ای با وسعت ۲۵۰ متر در پشت تپه‌های جنگلی پنهان شده و با منظره فوق‌العاده و غواصی در آب تجربه‌ای عالی را به شما ارائه می‌دهد.

معبد DOI Suthep

DOI Suthep تایلند

شاید شناخته‌شده‌ترین معبد در Chiang Mai، بر فراز دومین شهر بزرگ تایلند که Dui Suthep نام دارد قرار گرفته باشد که مقصد موردعلاقه پیروان بودایی و مسافران مؤمن از سرتاسر جهان است. شهر Doi Suthep از کنده‌کاری‌های شگفت‌انگیز مذهبی ساخته شده و بازدید از این مکان به معنی مشاهده راهبان در حال دعا و عبادت است که به گسترش روزافزون این شهر کمک بسزایی می‌کند.

برای رسیدن به معبد باید از پلکان شیب‌دار که شمارا به بالای تپه می‌رساند بالا بروید و مطمئن شوید که یک بطری آب و کفش پیاده‌روی خود را حتماً به همراه داشته باشید. دست‌فروش‌ها غذاهای خوش طعم محلی تا کالاهای دست‌ساز را از کوه‌های اطراف به دست می‌آورند. مغازه‌هایی نیز در این راه واقع شده‌اند که ماسک، کنده‌کاری‌های طرح فیل و لوازم منزل می‌فروشند؛ بنابراین، می‌توانید حین استراحت و پس از بالا و پایین آمدن از پله‌ها از خرید خود لذت ببرید.

شما همچنین می‌توانید سفر خود به Dui Suthep را با گشت‌وگذار در DOI Pui که روستایی کوچک همونگ در کوهستان واقع شده است را ترکیب کنید. اگرچه این روستا بسیار توریستی‌تر از روستاهای دیگر است، اما هنوز هم حس قدیمی فرهنگ همونگ را به شما القا می‌کند و فرصت مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوامع قبیله‌ای را به شما می‌دهد.

بازارهای شناور

بازار های شناور تایلند

بازارهای شناور کشور تایلند سبکی متفاوت در فروش محصولات مختلف و خوردن خوراکی‌های متفاوت را به شما ارائه می‌دهند که در این راه می‌توانید از کسب‌وکارهای محلی حمایت کرده و نگاه کلی به روش زندگی سنتی آن‌ها بیندازید.

با اینکه به نظر می‌رسد برخی از بازارها بیشتر به‌منظور ارائه خوراکی و آذوقه به گردشگران پاسخ می‌دهند، ولی برخی از آنها به مسیریابی و راهنمایی شما گوش می‌دهند تا وارد کانال‌های مختلف شوید و یک تجربه لذت‌بخش را در ذهن خود ثبت کنید. در این راه خانه‌های قدیمی را مشاهده می‌کنید که روی پایه‌های محکمی بنا شده‌اند و فروشندگانی که از طریق قایق اجناس خود را به مردم و بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

برای بازدید از این بازارها باید صبح زود بیدار شوید، زیرا فروشندگان صبح اول وقت با قایق‌های چوبی خود اجناس، میوه‌های تازه، سبزی‌ها، ادویه جاj و غذاهای خوشمزه خود را برای فروش آماده می‌کنند. چندین بازار قایقی در نزدیکی شهر بانگکوک واقع شده که Amphava، Damneon و Saduak از محبوب‌ترین موارد این فهرست هستند. شما می‌توانید به‌تنهایی از این بازارها دیدن کنید، ولی بهتر است که به یک تور یا راهنما بپیوندید تا از سایر مغازه‌ها و جاذبه‌های محلی دیدن کنید.

کوه نوردی در Tonsai

تایلند کوه نوردی در ساحل Tonsai

تایلند با صخره‌های آهکی خیره‌کننده‌اش که سواحل شنی و آب‌های فیروزه‌ای را دربرگرفته، در تمام طول سال کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می‌کند و درحالی‌که مقاصد بسیاری در این مکان واقع شده‌اند که مسیرهای خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهند، ولی ساحل Tonsai مدت‌هاست که به‌عنوان بهشت کوهنوردان شناخته می‌شود.

یکی از نکات عالی دررابطه‌با کوه‌نوردی در این مکان، راحتی صعود انفرادی است. اگر به یک راهنما یا باشگاه کوهنوردی نیاز داشته باشید، پیداکردن چنین گزینه‌ای مشکل خاصی نخواهد بود و می‌توانید به‌راحتی در آن ثبت‌نام کرده و آموزش های جدید را فرابگیرید.

ازآنجایی‌که این منطقه دارای مدارس کوهنوردی و صخره‌نوردی است، مسیرهای آن معمولاً شلوغ هستند و در برخی مواقع مجبور هستید تا برای دیدن چنین منظره زیبایی در صف بایستید. اگر کوه‌نورد باتجربه‌ای هستید می‌توانید دور برآمدگی‌ها، توفا و سنگ‌های استالاکتیک به سنگ‌نوردی بپردازید تا از شلوغی دور باشید و بهترین مناظر خیره‌کننده خلیج را مشاهده کنید.

پل Kanchanaburi

تایلند پل Kanchanaburi

پل Kanchanaburi که برای بسیاری از مردم به‌عنوان پل رودخانه Kwai نیز شناخته می‌شود، بخشی از خط ریل مسیر تایلند به من برمه است که ساخت آن هرگز تکمیل نشد.

در زمان جنگ جهانی دوم، نیروهای ژاپنی قصد داشتند تا یک مسیر ارتباطی بین تایلند و برمه ایجاد کنند و از اسیران جنگی متفق که اکثر آنها شهروندان بریتانیایی، هلندی و استرالیایی بودند برای کارهای اجباری استفاده کردند.

بیش از ۱۲۰۰۰ زندانی متفق در طول یک سالی که این پل در دست ساخت و بازسازی قرار داشت جان خود را از دست دادند و بعدها نام پل مرگ را برای آن انتخاب کردند. درحالی‌که این پل سال‌ها پس از پایان جنگ جهانی بسته شده بود، اما اکنون دوباره روند فعالیت خود را ادامه داده و بازدیدکنندگان می‌توانند با سوارشدن یک قطار محلی از آن عبور کنند. امروزه استفاده از این پل وقایع وحشتناک جنگ جهانی دوم را برای ما و ساکنان این مکان یادآوری می‌کند. پارک ملی Erawan

پارک ملی Erawan

تایلند آبشارها در پارک ملی Erawan

پارک ملی Erawan جاذبه‌های زیادی مانند غار، مسیرهای جنگلی انبوه و جانورانی مانند فیل‌های وحشی، گیبون ها و نوک شاخ‌های بزرگ را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، اما آبشارهای این مکان و بخصوص آبشار هفت طبقه Erawan  بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند.

نام این آبشار به دلیل فیل سفیدی است که با خدای هندو، آندرا سفر می‌کرد، زیرا گفته می‌شود که این آبشار شبیه سر یک فیل است. هر یک از طبقات این آبشار نام خاص خود را دارند و رسیدن به طبقه‌های بالاتر کار را برای شما سخت‌تر می‌کند. پس از رد شدن از طبقه پنجم، بازدیدکنندگان مجبور هستند تا برای رسیدن به طبقات بالاتر درحالی‌که از پوشش گیاهی عبور می‌کنند از نردبان لغزنده بالا بروند.

سه طبقه اول یکی از زیباترین بخش‌های این آبشار هستند و استخرهای زمردی، یک غار کوچک و آب‌های خنک در اینجا قرار دارند. تعداد زیادی ماهی نیز در این استخر زندگی می‌کنند؛ بنابراین از وجود آنها کنار پای خود شوکه نشوید.

عمارت Maruekhathaiyawan

تایلند  عمارت Maruekhathaiyawan جاذبه

این عمارت به‌عنوان اقامتگاه تابستانه شاه راما ششم ساخته شد که تا سال ۱۹۲۵ حکومت می‌کرد. این عمارت منحصربه‌فرد از بسیاری از جهات زیباست. دستور ساخت این عمارت به‌خاطر درمان بیماری روماتیسم شاه از طرف پزشک به او صادر شد که نشان‌دهنده آب‌وهوای مطبوع این محل است. این عمارت در Hua hin که یک شهر ساحلی آرام است ساخته شد و امروزه میزبان مسافران و خانواده‌های است که می‌خواهند در فضایی آرام و به‌دوراز شلوغی از ساحل لذت ببرند.

عمارت Maruekhathaiyawan به‌گونه‌ای طراحی شده که تمامی بخش‌های آن رو پایه قرار دارند و هوای ساختمان را با استفاده نسیم دریا خنک نگه می‌کنند. مجموعه این عمارت شامل تعدادی ساختمان است که به ۳ دسته اصلی تقسیم می‌شود: بخش‌پذیرش، محل اقامت خصوصی شاه، محل اقامت بانوان و اتاقی مخصوص برای ملکه که تنها پادشاه می‌توانست به آنجا وارد شود.

این عمارت ترکیبی خوش‌ساخت از استانداردهای غربی است که شامل حمام مدرن، زمین بدمینتون و معماری سنتی تایلندی می‌شود و امروزه تمامی گردشگران می‌توانند از آن بازدید کنند و لذت ببرند.

پارک ملی Khao Sok

تایلند پارک ملی Khao Sok گردشگری

پارک ملی Khao Sok ترکیبی خاص از زیست‌بوم‌های متنوع است. این پارک دارای جنگل‌های بارانی قدیمی‌تر از آمازون و حتی شامل رشته‌کوه‌های آهکی پوشیده شده از Krast است. شما می‌توانید با استفاده از قایق‌های بامبو مسیرهای رودخانه را طی کنید. این پارک همچنین محل زندگی خرس‌های مالایی، ببرها و فیل‌های وحشی است که اگر به عمق جنگل‌های بارانی بروید دیدن چنین حیواناتی نادر نیست.

این پارک همچنین به دلیل محیط تجملی و ارائه چادر، حمام اختصاصی، رختخواب، کایاک مخصوص به همراه برخی وعده‌های غذایی دلنشین تایلند مشهور است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید