پیکسل واچ‌ گوگل احتمالاً یک مدل فیت نیز خواهد داشت - تکفارس 
پیکسل واچ‌ گوگل احتمالاً یک مدل فیت نیز خواهد داشت - تکفارس 

پیکسل واچ‌ گوگل احتمالاً یک مدل فیت نیز خواهد داشت

افشین نوری
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:51
گوگل پیکسل

دیروز تصاویر زنده ساعت هوشمند پیکسل واچ‌ گوگل منتشر شد. این نمونه اولیه احتمالا توسط کارمندان گوگل در یک رستوران آمریکایی جا گذاشته شده بود و یک نفر دیگر آن را پیدا کرده و تصاویر آن را منتشر کرده بود.

این تصاویر، شایعات قبلی مبنی بر احتمال استفاده پیکسل واچ از یک نمایشگر دایره‌ای بدون حاشیه، یک تاج برای ناوبری و دو دکمه دیگر را تائید می‌کرد.‌ حالا یک افشاگر دیگر به نام ShrimpApplePro گفته است که گوگل در کنار این مدل احتمالاً یک مدل دیگر به نام پیکسل واچ فیت نیز معرفی خواهد کرد.

این افشاگر گفته است که این اطلاعات را از کارمندان گوگل کسب کرده است ولی هنوز به‌طور صدرصد مطمئن نیست این مدل همان پیکسل واچ استاندارد نباشد.

گوگل چند روز پیش یک نشان تجاری برای برند پیکسل واچ به ثبت رسانده بود و تقریبا می‌توان حدس زد که مدل استاندارد به همین نام شناخته خواهد شد. ShrimpApplePro گفته است که پیکسل واچ فیت دارای حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت و بدنه آن آلومینیومی خواهد بود. این در حالیست که بدنه مدل استاندارد از جنس فولاد ضدزنگ خواهد بود.

در ضمن، پیکسل پاچ فیت ممکن است قیمتی حود ۴۰۰ دلار داشته باشد که بسیار گران‌تر از گلکسی واچ ۴ با قیمت ۲۵۰ دلار خواهد بود و تقریبا هم‌قیت اپل واچ ۷.

شایعات قبلی نیز ادعا کرده‌اند که قیمت پیکسل واچ بیشتر از قیمت ساعت‌های فیت بیت خواهد بود و رقابت اصلی آن با اپل واچ خواهد بود. بد نیست بدانید که گران‌ترین مدل فیت بیت ۳۰۰ دلار بود.

گوگل احتمالا در رویداد امسال I/O از ساعت پیکسل واچ در کنار گوشی پیکسل ۶a رونمایی خواهد کرد. در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم این ساعت در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.