تصاویر زنده گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده گوگل پیکسل واچ فاش شد

مهدی حلوائی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 09:59
گوگل پیکسل واچ

در حالی که با توجه به گمانه‌زنی‌های قبلی تا رونمایی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ زمان زیادی باقی نمانده است اما تا به حال اطلاعات بسیاری از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است. امروز نیز تصاویر زنده‌ی این ساعت برای اولین بار فاش شد که شما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

گوگل پیکسل واچ

بر اساس گزراش وب‌سایت Android Central، یکی از کارکنان شرکت گوگل امروز نسخه‌ی آزمایشی ساعت پیکسل واچ را در یکی از رستوران‌های آمریکا جا گذاشته و افراد حاضر در محل موفق شده‌اند تا تصاویری از آن را برای این وب‌سایت ارسال کنند. این تصاویر با رندرهای قبلی پیکسل واچ همخوانی داشته و نمایشگر مدور ساعت را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین علاوه بر تاج، یک کلید در قسمت کناری ساعت مشاهده می‌شود که بر اساس گزارش‌های قبلی با فشاردادن آن، دستیار صوتی ساعت فعال می‌شود.

گوگل پیکسل واچ

در قسمت پشتی پیکسل واچ حفره‌ای قرار دارد که احتمالاً برای میکروفون و یا ارتفاع سنج آن می‌باشد. همچنین چهار حفره‌ی دیگر نیز در قسمت پشتی ساعت مشاهده می‌شود که احتمالاً محل قرارگیری حسگرهای مختلف ساعت خواهند بود. به‌نظر می‌رسد که جنس بخش پشتی ساعت از نوع فلز و با پوششی از شیشه است. کاربران همچنین موفق شدند تا به بند و جعبه‌ این ساعت نیز دسترسی پیدا کرده و تصاویری از آن‌ها را به اشتراک بگذارند. گفته می‌شود که گوگل این ساعت هوشمند را در اردیبهشت‌ماه و در رویداد I/O معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد پیکسل واچ چیست؟ به‌نظر شما آیا گوگل می‌تواند در این بخش از بازار با شرکت‌های دیگر رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید