واتساپ قابلیت پولی جدیدی برای وصل کردن دستگاه های بیشتر به یک اکانت ارائه می کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت پولی جدیدی برای وصل کردن دستگاه های بیشتر به یک اکانت ارائه می کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت پولی جدیدی برای وصل کردن دستگاه های بیشتر به یک اکانت ارائه می کند

افشین نوری
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 11:06
واتساپ

واتساپ بعد از سال‌ها انتظار سرانجام قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را چند ماه پیش ارائه کرد و به این ترتیب کاربران این اپلیکیشن با استفاده از آن می‌توانند با یک اکانت واحد روی چندین دستگاه چت بکنند. حالا واتساپ قصد دارد یک قابلیت پولی جدیدی ارائه کند که کاربران از طریق آن بتوانند دستگاه‌های بیشتری را به اکانت خود وصل کنند.

متا سال‌هاست که به فکر درآمدزایی از پلتفرم‌های خود از جمله واتساپ است و حالا به نظر می‌رسد این هدف  در حال محقق شدن است.

به‌گفته وب‌سایت WaBetaInfo، قابلیت جدید واتساپ امکانات بیشتری را در اختیار مشترکین قرار خواهد داد بطوریکه آن‌ها خواهند توانست تا ۱۰ دستگاه را به یک اکانت واحد وصل کنند. این تعداد دستگاه بیش از دوبرابر محدودیت کنونی است.

این قابلیت مخصوصا برای کسب‌وکارها بسیار مفید و سودمند خواهد بود و ارتباط آن‌ها با مشتریان‌شان را بسیار بیشتر خواهد کرد. البته این قابلیت ظاهرا امکانات دیگری نیز خواهد داشت که با پرداخت اشتراک ماهانه قابل‌دسترسی خواهند بود.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این قابلیت درنهایت چه زمانی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.