اپل: ۲۰ درصد از مواد بکار رفته در دستگاه‌های ما بازیافتی است - تکفارس 
اپل: ۲۰ درصد از مواد بکار رفته در دستگاه‌های ما بازیافتی است - تکفارس 

اپل: ۲۰ درصد از مواد بکار رفته در دستگاه‌های ما بازیافتی است

افشین نوری
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - 16:14
اپل

اپل در تلاش است تا فعالیت‌های خود را در زمینه حفظ محیط زیست گسترش بدهد. این شرکت در جدیدترین گزارش خود گفته است در سال ۲۰۲۱ در ساخت دستگاه‌های خود، حدود ۲۰ درصد، از مواد بازیافتی استفاده کرده است.

این موفقیت، در تاریخ اپل یک رکورد محسوب می‌شود و به همین‌خاطر این شرکت قصد دارد در سال‌های آینده این رکورد را افزایش بدهد.

موضوع جالب دیگر اینکه اپل امسال برای اولین بار از طلای بازیافتی در محصولات خود استفاده کرده است و همچنین میزان استفاده از کبالت و تنگستن بازیافتی را دو برابر افزایش داده است. اپل همچنین یک ماشین بازیافت جدید به نام Taz توسعه داده است که می‌تواند نرخ بازیافت را افزایش بدهد.

اقدام دیگر اپل در راستای حفظ محیط زیست، ارائه نسخه‌های ریفربیش دسنگاه‌های خود که باعث شده طول عمر این دستگاه‌ها افزایش بیابد و از این طریق معادن کمتری استخراج بشوند.

اپل وعده داده اسن که تا پایان سال۲۰۳۰ میزان امتار گازهای گلخانه‌ای خود را به صفر برساند. این شرکت همچنین سعی دارد تا آگاهی عمومی را در رابط با موضوع حفظ محیط زیست افزایش بدهد. برای مثال، قرار است در تاریخ ۲۲ آوریل کمپینی با همین موضوع در تعدادی از پلتفرم‌های اپل راه‌اندازی بشود. در روز جانی زمین نیز شاهد برگزاری رویدادی از طرف اپل خواهیم بود که نوآوری‌های محیط‌زبستی این شرکت را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.