اسکرین‌شات‌های گزینه ویرایش توییتر فاش شد - تکفارس 
اسکرین‌شات‌های گزینه ویرایش توییتر فاش شد - تکفارس 

اسکرین‌شات‌های گزینه ویرایش توییتر فاش شد

افشین نوری
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - 15:49
توییتر

توییتر سال‌هاست که گزینه ویرایش توییت را به پلتفرم خود اضافه نکرده است اما حالا ظاهرا قصد دارد این قابلیت را ارائه بکند.

ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر اخیرا با راه‌اندازی یک نظرسنحی از کاربران پرسید که نظر خود را درباره اضافه شدن گزینه ویرایش توییت به توییتر بگویند‌. بعد از این اتفاق، توییتر رسما تائید کرد که در حال کار روی این قابلیت است.

حالا اسکرین‌شات‌هایی از این گزینه جدید منتشر شده که نشان می‌دهند شما با کلیک کردن روی گزینه Edit Tweet در منوی هر توییت قادر به ویرایش آن خواهید بود. با این حال به جای دکمه Tweet از گزینه Update برای انتشار توییت جدید استفاده شده است. ‌

توییتر

توییتر گفته است که اگر این قابلیت ارائه بشود آن را ابتدا برای کاربرن سرویس توییتر آبی عرضه خواهد کرد تا توسط این کاربران مورد تست قرار بگیرد و در صورت نبود هیچ مشکلی، آن را برای همه کاربران ارائه کند.

ایلان ماسک: اگر توییتر پیشنهاد مرا رد کند پلن B دارم
توییتر برای مقابله با ایلان ماسک از استراتژی “قرص سمی” استفاده می کند

ایلان ماسک اخیرا با خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر تبدیل به بزرگترین سهامدار این شرکت شده است و حالا قصد دارد کل سهام این سرکت را به ارزش ۴۳ میلیارد دلار بخرد. با این حال، هیئت مدیره توییتر قصد دارد با استفاده از روش قرص سمی مانع این کار بشود.

در استراتژی قرص سمی، شرکت به تمام سهام‌داران اجازه می‌دهد تا سهام بیشتری را با مبلغی کمتر از قیمت واقعی خریداری کنند تا به این صورت ارزش سهام شخص خریدار کاهش پیدا کرده و خرید کل سهام شرکت برای او دشوار شود. این استراتژی باعث خواهد شد تا سهام توییتر با افت قابل توجهی روبه‌رو شود اما در عوض از خریداری تمام سهام‌ها توسط ماسک جلوگیری خواهد کرد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید