تصاویر شماتیک گوشی های سری آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
تصاویر شماتیک گوشی های سری آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 

تصاویر شماتیک گوشی های سری آیفون ۱۴ فاش شد

افشین نوری
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - 10:47
آیفون 14 پرو مکس

اپل قصد دارد امسال از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و حالا وب‌سایت ShrimpApplePro تصاویر شماتیک این سری را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

نکته اولی که باید به آن توجه داشت این است که اپل مدل مینی را به‌نفع مدل مکس کنار خواهد گذاشت و امسال هیچ مدل مینی معرفی نخواهد شد.

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس دارای سیستم دوربین بزرگتری هستند. دلیل آن هم این است که سایز دوربین اصلی این گوشی‌ها به‌خاطر استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی افزایش یافته است. این سنسور حدود ۳۵ درصد بزرگتر از سنسور قبلی ۱۲ مگاپیکسلی است. سایز لنز ۷P آن نیز ۵ تا ۱۰ درصد نسبت به مدل قبلی افزایش خواهد یافت.

آیفون ۱۴

در مقابل، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس دارای سیستم دوربین کوچکتری نسبت به مدل‌های پرو خواهند بود و به حای سه دوربین دو دوربین در پشت آن‌ها وجود خواهد داشت.

آیفون ۱۴

ما همچنین طبق شایعات می‌دانیم که مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به جای ناچ از سوراخ هول پانچ برای دوربین سلفی و حسگر فیس آیدی استفاده خواهند کرد. همچنین انتظار می‌رود این مدل‌ها از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی و تراشه A16 اپل استفاده کنند. این در حالیست که مدل‌های غیرپرو از تراشه A15  بهره خواهند برد و نمایشگر آن‌ها فرکانس پایین‌تری خواهد داشت.

نظر شما درباره طراحی شماتیک آیفون ۱۴ چیست؟

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید