مالک NFT اولین توییت جک دورسی پیشنهاد بهتری برای فروش آن پیدا نمی کند؛ بالاترین پیشنهاد ۶۲۰۰ دلار - تکفارس 
مالک NFT اولین توییت جک دورسی پیشنهاد بهتری برای فروش آن پیدا نمی کند؛ بالاترین پیشنهاد ۶۲۰۰ دلار - تکفارس 

مالک NFT اولین توییت جک دورسی پیشنهاد بهتری برای فروش آن پیدا نمی کند؛ بالاترین پیشنهاد ۶۲۰۰ دلار

افشین نوری
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - 17:37
توییت جک دورسی توییتر NFT

یک فرد ایرانی‌هندی به نام سینا استوی (Sina Estavi) که قبلاً NFT مربوط به اولین توییت جک‌ دورسی را به قیمت ۲.۹ میلیون دلار خرید بود حالا مشتری خوبی برای آن پیدا نمی‌کند و بالاترین قیمتی که برای آن پیشنهاد شده فقط ۶,۲۳۱ دلار است.

این شخص سال گذشته این NFT را که متعلق به اولین توییت دورسی در سال ۲۰۰۶ بود، در یک مزایده رسمی به قیمت ۲,۹۱۵,۸۳۵.۴۷ دلار خریده بود.

وب‌سایت CoinDesk گزارش داده است که استوی از هفته گذشته این ‌NFT را به قیمت ۴۸ میلیون دلار به فروش گذاشته است اما ظاهرا کسی حاضر به پرداخت چنین پولی نشده است. این مزایده هم‌اکنون به اتمام رسید و فقط هفت پیشنهاد برای آن ثبت شده که قیمت‌‌شان از ۶ دلار تا ۲۷۷ دلار متغیر است. با این حال، استوی به CoinDesk گفته است “هرچند زمان مزایده به پایان رسیده اما اگر پیشنهاد خوبی دریافت کنم آن را می‌فروشم. شاید هم آن را نفروشم”.

البته بعد از اتمام مزایده چندین پیشنهاد دیگر نیز ارائه شده که بالاترین آن‌ها ۶,۲۳۱.۸۰ دلار بوده است.

سینا استوی ظاهراً زمانی که در ایران بوده به مدت نه ماه به دلیل اخلال در سیستم اقتصادی این کشور در زندان بوده است.

وب‌سایت Kotaku گزارش داده است که امسال فروش NFT در OpenSea حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است و از ۵ میلیارد دلار در ماه ژانویه به ۲.۵ میلیارد دلار در ماه مارس رسیده است. در هر حال به نظر می‌رسد این بازار در حال از دست دادن جذابیت خود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی برای این بازار می‌افتد.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید