گوگل اپلیکیشن Switch to Android را برای انتقال فایل از آیفون به اندروید عرضه کرد - تکفارس 
گوگل اپلیکیشن Switch to Android را برای انتقال فایل از آیفون به اندروید عرضه کرد - تکفارس 

گوگل اپلیکیشن Switch to Android را برای انتقال فایل از آیفون به اندروید عرضه کرد

افشین نوری
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - 16:44
گوگل اپلیکیشن Switch to Android

گوگل اپلیکیشن جدیدی به نام Switch to Android برای کاربران آیفون ارائه کرده است که امکان سوئیچ کردن به اندروید را برای آنها فراهم خواهد کرد. این اپلیکیشن هم‌اکنون از اپ استور قابل‌دانلود است.

همانطور که از اسم این اپلیکیشن پیداست، کاربران آیفون و آیپد قادر به انتقال لیست مخاطبان، عکس‌ها، ویدیوها و تقویم‌های خود به یک دستگاه اندرویدی خواهند بود. بد نیست بدانید که اپل نیز در سال ۲۰۱۵ اپلیکیشن مشابهی به نام Move to iOS برای کاربران اندروید عرضه کرده بود. اپلیکیشن جدید گوگل نحوه خاموش کردن اپلیکیشن آی‌مسیج برای انتقال فایل‌‌ها به دستگاه اندرویدی از طریق آی کلود را نیز نمایش خواهد داد.

این اپلیکیشن مسلماً بهبود بزرگی تسبت به روش کنونی است که شما را مجبور به بکاپ گرفتن از عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌ها با استفاده از اپلیکیشن آی‌او اس گوگل درایو می‌کند. این قابلیت قبلاً در داخل کدهای Data Transfer Tool مشاهده شده بود. 

گوگل اپلیکیشن Switch to Android

در حال حاضر، سامسونگ نیز یک اپلیکیشن اختصاصی انتقال فایل به نام Smart Switch دارد که امکان انتقال عکس و ویدیو را از یک گوشی آیفون یا سایر گوشی‌های اندرویدی به گوشی‌های گلکسی را می‌دهد. این اپلیکیشن فقط در پلی استور و فروشگاه گلکسی قابل‌دسترس است.

نظر شما درباره اپلیکیشن جدید گوگل برای انتقال فایل‌ها از آیفون به دستگاه‌های اندرویدی چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.