آیفون ۱۵ احتمالاً از دوربین پریسکوپ استفاده خواهد کرد - تکفارس 
آیفون ۱۵ احتمالاً از دوربین پریسکوپ استفاده خواهد کرد - تکفارس 

آیفون ۱۵ احتمالاً از دوربین پریسکوپ استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - 16:32
آیفون 15

به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ از دوربین پریسکوپ استفاده کند. گفته می‌شود که این شرکت اخیراً با یکی از تامین‌کنندگان لنز دوربین قرارداد همکاری امضا کرده و به‌زودی از این دوربین‌ها در گوشی‌های جدید خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری The Elec، شرکت کره‌ای Jahwa Electronics اخیراً از اختصاص ۱۵۰ میلیون دلار برای تاسیس کارخانه‌ی تولید لرزش‌گیر اپتیکال خبر داده است. این موضوع از آن‌جایی اهمیت دارد که اپل مدتی پیش از کارخانه‌های جدید این شرکت کره‌ای بازدید کرده بود و از این رو احتمال دارد که شاهد به‌کارگیری این لرزش‌گیرها در گوشی‌های سری آیفون ۱۵ باشیم.

آیفون 15

اپل معمولاً از تامین‌کنندگان خود درخواست می‌کند تا خط تولید اختصاصی و جداگانه‌ای را برای قطعات مورد نیاز این شرکت ایجاد کنند. این غول فناوری آمریکایی همنچین باید کیفیت قطعات تولیدشده را بررسی و تایید کند و همین موضوع معمولاً حدود یک سال به‌طول می‌انجامد. بنابراین بعید است که گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به دوربین پریسکوپ مجهز شوند.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید