قیمت کارت گرافیک ای ام دی RX 6950 XT فاش شد - تکفارس 
قیمت کارت گرافیک ای ام دی RX 6950 XT فاش شد - تکفارس 

قیمت کارت گرافیک ای ام دی RX 6950 XT فاش شد

مهدی حلوائی
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - 10:10
رادئون RX 6950 XT

در حالی که قرار است تا در طی چند هفته‌ی آینده سه کارت گرافیک از سری رادئون RX 6000 به بازار عرضه شود، امروز قیمت کارت RX 6950 XT در برخی از خرده‌فروشی‌ها فاش شد. با توجه به اطلاعات این خرده‌فروشی‌ها به‌نظر می‌رسد که این کارت از نظر قیمت دست کمی از انویدیا RTX 3090 Ti ندارد.

ای ام دی قصد دارد تا نسخه‌ی جدید سه کارت گرافیک RX 6950 XT ،RX 6750 XT و RX 6950 XT را به‌زودی در دسترس کاربران قرار دهد. گفته می‌شود که این کارت‌ها از ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 بهره می‌برند و سرعت فرکانس بوست آن‌ها نیز نسبت به قبل بیشتر شده است. حالا افشاگری با نام کاربری momomo-us در توییتر قیمت کارت RX 6950 XT را فاش کرده که بر اساس آن، این کارت در خرده‌فروشی‌های کشور استرالیا با قیمت حدودی ۳۲۴۱ تا ۳۳۳۸ دلار استرالیا معادل ۲۴۱۲ تا ۲۴۸۵ دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

رادئون RX 6900 XT

به‌نظر می‌رسد که ای ام دی قصد دارد تا قیمت قدرتمندترین کارت‌های گرافیک خود را همانند انویدیا تا حد ممکن افزایش دهد. این در حالی است که قیمت کارت‌های گرافیک و موجودی آن‌ها در چند ماه اخیر بهبود یافته و انتظار می‌رود که ای ام دی نیز محصولات خود را با قیمت معقول‌تری در دسترس قرار دهد. همچنین شرکت اینتل نیز در تابستان پیش رو کارت‌های سری آرک الکمیست خود را به بازار عرضه می‌کند و ای ام دی زمان کمی را برای جذب گیمرها به سمت کارت‌های سری RX 6X50 XT خود دارد.

نظر شما در مورد کارت‌های گرافیک ای ام دی چیست؟ به‌نظر شما کدام یک از شرکت‌های ای ام دی و انویدیا کارت‌های گرافیک بهتری را تولید می‌کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید