مشخصات کامل پیکسل ۶a فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل پیکسل ۶a فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل پیکسل ۶a فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل پیکسل ۶a فاش شد

مهدی حلوائی
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - 18:28
گوگل پیکسل 6a

گوگل پیکسل ۶a اوایل امروز موفق به دریافت تاییدیه‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) شد و حالا مشخصات کامل این گوشی نیز توسط یوگش برار (Yogesh Brar)، افشاگر مشهور و معتبر، فاش شده است. گفته می‌شود که این گوشی در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

به‌گفته‌ی این افشاگر ، پیکسل ۶a از نمایشگر اولد ۶.۶۲ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده کرده است. رندرهای قبلی این گوشی به استفاده‌ی آن از نمایشگر پانچ هول اشاره داشتند و گزارش یوگش برار نیز نشان می‌دهد که این گوشی به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 مجهز شده است. ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX386 می‌شود.

پیکسل 6a

گوگل در پیکسل ۶a از تراشه‌ی اختصاصی تنسور، سیستم عامل اندروید ۱۲، رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کرده است. همچنین باتری این گوشی از ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار بوده و از فست شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قرار است که گوگل در اردیبهشت‌ماه رویداد I/O را برگزار کند و احتمالاً پیکسل ۶a نیز در جریان همین رویداد معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد گوگل پیکسل ۶a چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید