عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد - تکفارس 
عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد - تکفارس 

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد

مهدی حلوائی
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - 15:14
هدست واقعیت ترکیبی اپل

در حالی که گمانه‌زنی‌های قبلی به معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در اواخر سال جاری میلادی اشاره داشتند اما وب‌سایت ۹to5Mac امروز در گزارشی اعلام کرد که این هدست تا سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه نخواهد شد.

به‌گفته‌ی جف پو، تحلیل‌گر مشهور، اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ معرفی و مدتی بعد آن را به بازار عرضه خواهد کرد. مارک گورمن، تحلیل‌گر بلومبرگ، نیز پیش‌بینی کرده است که این هدست در بازه‌ی زمانی پاییز ۲۰۲۲ تا تابستان ۲۰۲۳ روانه‌ی بازار می‌شود. ظاهراً اپل انتظار دارد تا این هدست در سال اول به فروش ۱ تا ۱.۵ میلیون واحدی دست پیدا کند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، هدست واقعیت ترکیبی اپل از تراشه‌ی اختصاصی این شرکت، ۱۰ حسگر متفاوت از جمله حسگر تشخیص محیط اطراف، دو نمایشگر مینی اولد و یک نمایشگر امولد استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که اپل در طراحی این محصول از ساعت هوشمند خود الهام گرفته است و رندرها منتشرشده از این محصول نیز بر اساس همین موضوع طراحی شده‌اند.

نظر شما در مورد هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل در این بخش از بازار نیز موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.