اطلاعاتی از چهار گوشی جدید گوگل پیکسل فاش شد - تکفارس 
اطلاعاتی از چهار گوشی جدید گوگل پیکسل فاش شد - تکفارس 

اطلاعاتی از چهار گوشی جدید گوگل پیکسل فاش شد

مهدی حلوائی
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - 08:07
گوگل پیکسل

کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) روز گذشته اطلاعاتی از چهار گوشی جدید گوگل پیکسل را فاش کرد. گفته می‌شود که گوگل در رویداد I/O از پیکسل ۶a رونمایی می‌کند و دو گوشی پیکسل ۷ و ۷ پرو را نیز در پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش GoAndroid، کمیسیون فدرال ارتباطات این چهار گوشی را با شماره مدل‌های GB17 ،GX7AS ،G1AZG و GB62Z در دیتابیس خود قرار داده است و ظاهراً هر چهار گوشی از فناوری‌های بلوتوث، ۵G، وای‌فای ۶E و LTE پشتیبانی می‌کنند. هر چند که احتمال دارد که یکی از این شماره مدل‌ها متعلق به گوشی تاشوی گوگل باشد اما توجه داشته باشید که گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو نیز با شش شماره مدل در دیتابیس FCC حضور داشتند.

شماره مدل GX7AS احتمالاً متعلق به گوشی پیکسل ۶a است چرا که این گوشی با همین شماره مدل در بنچمارک گیک بنچ نیز مشاهده شده بود. همچنین گمانه‌زنی‌های اخیر به احتمال عرضه‌ی سری پیکسل ۷ در چند ماه آینده اشاره داشته‌اند چرا که ظاهراً گوگل قصد دارد تا از عرضه‌ی گوشی‌های خود همزمان با عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ اجتناب کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت گوگل چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید