متا سال گذشته برای محافظت از مارک زاکربرگ ۲۷ میلیون دلار هزینه کرده است - تکفارس 
متا سال گذشته برای محافظت از مارک زاکربرگ ۲۷ میلیون دلار هزینه کرده است - تکفارس 

متا سال گذشته برای محافظت از مارک زاکربرگ ۲۷ میلیون دلار هزینه کرده است

مهدی حلوائی
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 19:10
مارک زاکربرگ متا

شرکت متا سال گذشته برای محافظت از مارک زاکربرگ و خانواده‌ی او مبلغ ۲۶.۸ میلیون دلار خرج کرده است. به‌ادعای متا، افزایش هزینه‌های محافظت از زاکربرگ به علت افزایش نفرت از شبکه‌ی اجتماعی این شرکت بوده است.

گزارش منتشرشده از سوی متا نشان می‌دهد که این شرکت در سال گذشته‌ی میلادی مبلغ ۱۵.۲ میلیون دلار را برای محافظت از مارک زاکربرگ در خانه و سفرهای شخصی او هزینه کرده است. همچنین هزینه‌ی محافظت از خانواده‌ی زاکربرگ ۱۰ میلیون دلار و هزینه‌های جت شخصی زاکربرگ نیز ۱.۶ میلیون دلار اعلام شده است. هزینه‌ی کلی محافظت از زاکربرگ در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ترتیب ۲۳ و ۲۵ میلیون دلار اعلام شده بود و به‌نظر می‌رسد که این هزینه هر سال در حال افزایش است.

لیست میلیاردهای بلومبرگ

بر اساس گزازش خبرگزاری بلومبرگ، هزینه‌ی محافظت از مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ، مدیر اجرایی ارشد متا (۹ میلیون دلار)، بسیار بیشتر از مدیران شرکت‌های دیگر بوده است. نزدیک‌ترین شخص به سندبرگ از این نظر ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل (۴.۳ میلیون دلار) بوده و پشت سر او نیز اون اسپیگل، مدیر عامل اسنپ (۲.۳ میلیون دلار) و لری الیسن، مدیر عامل اوراکل (۲.۲) می‌باشند.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید