متا هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ پرو را در سال جاری عرضه می کند - تکفارس 
متا هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ پرو را در سال جاری عرضه می کند - تکفارس 

متا هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ پرو را در سال جاری عرضه می کند

مهدی حلوائی
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 12:03
کوئست 2 پرو

هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ (Quest 2) یکی از محبوب‌ترین هدست‌های موجود در بازار بوده و حالا به‌نظر می‌رسد که متا قصد دارد تا جانشین این هدست را با نام کوئست ۲ پرو در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور، امروز جزئیاتی از هدست واقعیت مجازی جدید متا را به اشتراک گذاشت. بر اساس گزارش این تحلیل‌گر، هدست واقعیت مجازی بعدی شرکت متا از نمایشگرهای مینی ال ای دی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۲۱۶۰ بهره خواهد برد و از قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره و ردیابی چشم نیز پشتیبانی خواهد کرد. به‌گفته‌ی مینگ چی کو، این هدست در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

عرضه‌ی کوئست ۲ پرو احتمالاً باعث خواهد شد تا متا قیمت هدست کوئست ۲ را کاهش بدهد تا کاربران بیشتری وارد اکوسیستم این شرکت شوند. در حال حاضر کوئست ۲ با اختلاف محبوب‌ترین هدست واقعیت مجازی بازار است و بر اساس تحقیقات اخیر استیم، سهم این محصول از بازار هدست‌های واقعیت مجازی ۴۶ درصد می‌باشد. در صورتی که گزارش مینگ چی کو صحت داشته باشد احتمالاً تا چند ماه دیگر شاهد معرفی‌شدن این هدست خواهیم بود.

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجازی کوئست ۲ چیست؟ به‌نظر شما متا باید چه قابلیت‌هایی را به جانشین این هدست اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.