متا قابلیت فروش کالاهای دیجیتالی در دنیای مجازی متاورس را فراهم کرد - تکفارس 
متا قابلیت فروش کالاهای دیجیتالی در دنیای مجازی متاورس را فراهم کرد - تکفارس 

متا قابلیت فروش کالاهای دیجیتالی در دنیای مجازی متاورس را فراهم کرد

افشین نوری
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 11:15
متا

متا به‌تازگی تست یک‌سری ابزارهای درآمدزایی را در پلتفرم متاورس خود یعنی Horizon Worlds آغاز کرده است و کاربران می‌توانند از این ابزارها برای ایجاد آیتم‌های دیجیتالی و فروش آن‌ها استفاده کنند.

البته این قابلیت فعلا برای کاربران بالای ۱۸ سال آمریکا و کانادا عرضه شده و از طریق انتخاب گزینه‌های Commerce و Create mode در پلتفرم Horizon Worlds قابل‌استفاده است.

متا گفته است:

ما این قابلیت را به‌صورت آزمایشی برای خالقان محتوا ارائه کره‌ایم و در در آینده نزدیک آن‌ را با امکانات بیشتر وارد دنیای متاورس خواهیم کرد تا خالقان محتوا بتوانند از طریق آن درآمدزایی کنند‌.

به گفته متا، کاربران برای استفاده از این قابلیت نیاز به پیروی از راهنماهای موجود در بخش Prohibited Content Policy دارند و اگر هر کدام کاربران موارد نقض قانون را در این پلتفرم مشاهده کردند می‌توانند آن را ریپورت بکند.

متا امروز همچنین یک برنامه ویژه برای خالقان محتوا در آمریکا راه‌‌اندازی کرده است که شامل کمک مالی به خالقانی می‌شود که به پیشرفت اهداف ماهانه متا کمک کند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و بینیم که ابزارهای درآمدزایی جدید متا برای خالقان محتوا تا چه حد به توسعه پلتفرم متاورس کمک خواهد کرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید