شیائومی اطلاعاتی از گوشی ردمی نوت ۱۲ را به اشتراک گذاشت - تکفارس 
شیائومی اطلاعاتی از گوشی ردمی نوت ۱۲ را به اشتراک گذاشت - تکفارس 

شیائومی اطلاعاتی از گوشی ردمی نوت ۱۲ را به اشتراک گذاشت

مهدی حلوائی
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - 22:37
ردمی نوت 12

شیائومی در نظر دارد تا چندین گوشی را در هفته‌های آینده به بازار عرضه کند و حالا لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی، اطلاعاتی از یک گوشی معرفی‌نشده‌‌ی جدید را به اشتراک گذاشت. گفته می‌شود که این گوشی عضوی از خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر حداقل دو نسخه‌ی مختلف از ردمی نوت ۱۲ به بازار عرضه خواهد شد. افشاگر مشهور و معتبری با نام کاربری DCS نیز مدتی پیش اعلام کرده بود سری ردمی نوت ۱۲ از تراشه‌ی پرچمدار دایمنسیتی ۸۰۰۰ استفاده خواهند کرد. این تراشه‌ بر اساس فرآیند ۵ نانومتری شرکت TSMC طراحی شده و از چهار هسته‌ی بزرگ A78 و چهار هسته‌ی کوچک A55 تشکیل شده است.

گفته می‌شود که سری ردمی نوت ۱۲ از نمایشگر پانچ هول استفاده خواهند کرد اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این نمایشگر از کدام نوع خواهد بود. با این وجود، انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های ردمی از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی کرده و شیائومی آن‌ها را در اردیبهشت به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های برند ردمی چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید