اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس تیرماه معرفی می شود - تکفارس 
اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس تیرماه معرفی می شود - تکفارس 

اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس تیرماه معرفی می شود

افشین نوری
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - 17:01
اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

این‌روزها اکثر گوشی‌های پرچمدار دنیا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ شده‌اند و حالا قرار است مدل بعدی آن یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس جایگزین آن شود.

طبق اطلاعاتی که امروز وب‌سایت کره‌ای Naver فاش کرده است، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگپن ۸ نسل ۱ پلاس احتمالا زودتر از پیش‌بینی‌ها معرفی خواهد شد. این گوشی احتمالا در اواخر ژوئن یا اوایل جولای (تیرماه) عرضه خواهد شد. این وب‌سایت اشاره‌ای به نام این گوشی نکرده اما گفته است که کاربران چینی زودتر از سایر کشورها آن را تجربه خواهند کرد. این می‌تواند به معنای آن باشد که گوشی مذکور احتمالا توسط یک شرکت‌ چینی معرفی خواهد شد.

طبق شایعات، گوشی وان پلاس ۱۰ پرو قرار است در فاصله بین ماه‌های ژوئن تا جولای عرضه بشود و شاید این گوشی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس باشد.

این تراشه رقیب جدی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک خواهد بود و خیلی‌ها منتظرند که رقابت این دو را در دنیای واقعی ببینند. البته اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس از نظر مشخصات تفاوت چندانی با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نخواهد داشت اما عملکرد حرارتی آن بهتر خواهد بود. در ضمن، قیمت آن نیز کمی گران‌تر از مدل اصلی خواهد بود.

نظر شما درباره این تراشه قدرتمند چیست؟ فکر می‌کنید کدام گوشی اولین بار مجهز به آن خواهد شد؟

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید