Piper Sandler: درصد خریداران نوجوان گوشی های آیفون در حال ثبت یک رکورد تازه است - تکفارس 
Piper Sandler: درصد خریداران نوجوان گوشی های آیفون در حال ثبت یک رکورد تازه است - تکفارس 

Piper Sandler: درصد خریداران نوجوان گوشی های آیفون در حال ثبت یک رکورد تازه است

افشین نوری
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - 09:36
آیفون 13

موسسه تحقیقاتی Piper Sandler با انتشار نتایج یک نظرسنحی گفته است که تعداد خریداران نوجوان گوشی‌های آیفون در حال ثبت یک رکورد جدید است.

طبق این گزارش، ۸۷ درصد از نوجوانانی که در نظرسنجی اخیر این موسسه شرکت کرده‌اند قصد خرید یک گوشی آیفون جدید را داشته‌اند. نکته جالب اینکه، ۸۷ درصد از این نوجوانان هم‌اکنون صاحب یک گوشی آیفون هستند.

موسسه Piper Sandler در سال ۲۰۲۱ نیز یک نظرسنجی مشابه انجام داده بود و ۹۰ درصد از نوجوانان گفته بودند قصد خرید یک آیفون جدید را دارند و ۸۸ درصد از آن‌ها گفته بودند که هم‌اکنون یک گوشی آیفون دارند‌. این آمار نشان می‌دهد که اپل چقدر در جذب مشتریان نوجوان موفق بوده است.

ظاهرا سرویس‌های اپل نیز موردتوجه نوجوانان قرار گرفته است بطوریکه طبق نظرسنجی Piper Sandler اکثر نوجوانان سرویس انتقال پول Apple Pay را ترجیح می‌دهند. این در حالیست که در نظرسنحی قبلی، سرویس Venmo محبوب‌ترین سرویس انتقال پول نوجوانان بوده است.

آیفون 13

بد نیست بدانید که سال گذشته درآمد اپل از راه سرویس‌ها حدود ۶۸ میلیارد دلار بوده است که رقم بسیار بزرگی است. سرویس‌های اپل شامل اپل موزیک، اپ استور، اپل پی، اپل فیتنس، اپل کارت، آی‌کلود، آیتونز و… می‌شود. اپل در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال آیفون دارد و هر کدام از آن‌ها می‌توانند نسبت به خرید این سرویس‌های پولی اقدام کنند.

در نظرسنجی Piper Sandler تعداد ۷,۱۰۰ نوجوان با میانگین سنی ۱۶.۲ سال شرکت کرده‌اند. این نوجوانان در خانواده‌هایی با درآمد میانگین ۶۹,۲۹۸ دلار در سال زندگی می‌کنند و ۳۹ درصد آن‌ها کار پاره‌وقت دارند.

به هر حال، به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون بیش از سایر گوشی‌ها موردتوجه نوجون قرار دارند و این موضوع شاید به‌خاطر طراحی متفاوت آیفون نسبت به سایر برندها باشد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.