فروش آیفون SE 3 در ژاپن از دو نسخه قبلی بیشتر بوده است - تکفارس 
فروش آیفون SE 3 در ژاپن از دو نسخه قبلی بیشتر بوده است - تکفارس 

فروش آیفون SE 3 در ژاپن از دو نسخه قبلی بیشتر بوده است

مهدی حلوائی
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 22:01
آیفون SE 3

اپل مدتی پیش نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود را با نام آیفون SE 3 (2022) به بازار عرضه کرد. در حال حاضر این گوشی با بازخوردهای متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده و در حالی که برخی از افراد از خرید این گوشی ناراضی هستند اما برخی دیگر عملکرد آن را قابل قبول دانسته‌اند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که این گوشی در کشور ژاپن به فروش مناسبی دست پیدا کرده است.

بر اساس آمار منتشرشده توسط شرکت تحقیقاتی BCN، قیمت پایین آیفون SE 3 باعث شده تا فروش این گوشی در ژاپن بسیار بهتر از دو نسخه‌ی قبلی است. این در حالی است که فروش روز اول این گوشی کمتر از سری قبلی آیفون SE بوده است. در واقع حالا فروش این گوشی از مجموع فروش دو نسخه‌ی قبلی آن بیشتر بوده و این در حالی است که از زمان عرضه‌ی آن در ژاپن تنها ۱۰ روز می‌گذرد.

آیفون SE 3 از تراشه‌ی A15 بهره برده که از آن در گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نیز استفاده شده است. قیمت این محصول نیز در کشور ژاپن ۶۰ هزار ین (۴۸۵ دلار) است که نسبت به قیمت دو گوشی اقتصادی قبلی اپل پایین‌تر است. ظاهراً همین موضوع نیز باعث شده تا این محصول در ژاپن به فروش خوبی دست پیدا کند.

نظر شما در مورد آیفون SE 3 چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی در بازار جهانی نیز به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید