رندرهای پوکو M4 5G برای اولین بار فاش شد - تکفارس 
رندرهای پوکو M4 5G برای اولین بار فاش شد - تکفارس 

رندرهای پوکو M4 5G برای اولین بار فاش شد

افشین نوری
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 20:48
پوکو M4 5G

پوکو اخیراً گوشی‌های پوکو M4 Pro 5G و پوکو M4 Pro 4G را در بازهای مختلف معرفی کرده است و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت خود را برای رونمایی از گوشی پوکو M4 5G آماده می‌کند.

ظبق شایعات، این گوشی نسخه حهانی ردمی نوت ۱۱E 5G خواهد بود که ماه گذشته در داخل چین عرضه شد. حالا برای اولین بار رندرهای این گوشی فاش شده است که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

پوکو M4 5G

این تصاویر هرچند کمی تار هستند اما تاحدودی طراحی پوکو M4 5G را به ما نشان می‌دهند. همانطور که می‌بینید، قاب پشت گوسی از همان ماژول دوربین سری M پوکو بهره می‌برد. 

در سمت راست ماژول دوربین، برند POCO دیده می‌شود و در سمت چپ، دوربین‌ها و فلاش LED قرار دارند. همچنین به نظر می‌سد که این گوشی در رنگ‌های سبز و زرد عرضه خو‌اهد شد. البته طراحی جلوی گوشی در رندرهای امروز دیده نمی‌شود ولی احتمالا مثل نوت ۱۱E شاهد یک ناچ‌قطره‌ای در بالای نمایشگر آن خواهیم بود.

مشخصات احتمالی پوکو M4 5G

طبق شایعات، این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و در پشت آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید ۱۲ با پوسته MIUI 13 خواهد بود.

در داخل این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در کنار ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد و انرژی دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساغتی با فست شارژ ۱۸ وات تامین خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید