گلکسی زد فولد ۴ تنها از یک لولا بهره خواهد برد - تکفارس 
گلکسی زد فولد ۴ تنها از یک لولا بهره خواهد برد - تکفارس 

گلکسی زد فولد ۴ تنها از یک لولا بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 07:54
گلکسی زد فولد 4

بر اساس گزارش‌های قبلی، سامسونگ قصد ندارد تا تغییرات خاصی را در ظاهر گوشی گلکسی زد فولد ۴ ایجاد کند و این بار تنها شیار مخصوص قلم S Pen را درون گوشی تعبیه خواهد کرد. همین موضوع باعث شده تا تغییراتی در بخش داخلی گوشی ایجاد شود.

به گزارش افشاگری با نام کاربری The Galox، سامسونگ در طراحی گلکسی زد فولد ۴ از یک لولا بهره می‌برد تا تعداد قطعاتی که پس از تاشدن گوشی امکان آسیب‌دیدن آن‌ها وجود دارد به حداقل برسد. همچنین گفته می‌شود که استفاده از یک لولا باعث خواهد شد تا این تاشوی جدید سامسونگ بسیار باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه‌ی قبلی باشد و فضای داخلی بیشتری برای لوازم جانبی دیگری مانند قلم استایلوس ایجاد شود.

گلکسی زد فولد 4

وب‌سایت کره‌ای The Elec به‌تازگی گزارش داده است که سامسونگ بار دیگر در گوشی‌های تاشوی خود از لولاهای شرکت KH Vatec استفاده خواهد کرد چرا که محصولات شرکت‌های دیگری مانند S-Connect و AUFlex هنوز به مقاومت مورد نیاز دست پیدا نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۲۲ تعداد ۱۳ میلیون گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۴ و گکسی زد فلیپ ۴ را به فروش برساند که پیشرفت مناسبی نسبت به ۷ میلیون گوشی فروخته‌شده از سری گلکسی زد ۳ خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشوی سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید