درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری به بالاترین حد خود از سال ۲۰۱۸ رسید - تکفارس 
درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری به بالاترین حد خود از سال ۲۰۱۸ رسید - تکفارس 

درآمد سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری به بالاترین حد خود از سال ۲۰۱۸ رسید

مهدی حلوائی
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 07:31
سامسونگ

سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی رو به اتمام بوده و حالا تحلیل‌گران به دنبال مشخص‌کردن میزان درآمد شرکت‌های مختلف در این بازه‌ی زمانی هستند. نتایج تحقیقات نشان داده که سامسونگ برای اولین بار در این مدت به درآمدی بیش از بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۸ دست پیدا کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، بررسی‌های ۱۳ شرکت تحقیقاتی نشان می‌دهند که سود عملیاتی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به ۱۰.۹ میلیارد دلار رسیده است که ۴۱ درصد بیشتر از سود عملیاتی این شرکت در مدت زمان مشابه در سال گذشته می‌باشد. سامسونگ به‌طور مستقیم از فروش قطعات نیمه‌رساناها به سود ۶.۶ میلیارد دست پیدا کرده که دو برابر بیشتر از سه‌ماهه‌ی اول سال پیش بوده است.

سامسونگ

در طرف دیگر، عملکرد بخش گوشی‌سازی سامسونگ کمی پایین‌تر از حد انتظار بوده و این بخش تنها ۳.۳ میلیارد دلار از سود عملیاتی این شرکت را تشکیل داده است. به اعتقاد تحلیل‌گران، خروج از بازار روسیه باعث شد تا سامسونگ به فروش مورد نظر خود دست پیدا نکند چرا که این شرکت ۳۰ درصد از بازار گوشی‌های کشور روسیه را در اختیار داشت. با این وجود، بازار دو کشور اوکراین و روسیه در مجموع تنها ۲ درصد از سود عملیاتی این غول فناوری کره‌ای را تشکیل داده‌اند.

نظر شما در مورد محصولات شرکت سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما آیا این شرکت می‌تواند در ادامه‌ی سال ۲۰۲۲ نیز به عملکرد خوب خود ادامه بدهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید