کارت های سری رادئون RX 6×50 XT در تاریخ ۲۱ فروردین عرضه می شوند - تکفارس 
کارت های سری رادئون RX 6×50 XT در تاریخ ۲۱ فروردین عرضه می شوند - تکفارس 

کارت های سری رادئون RX 6×50 XT در تاریخ ۲۱ فروردین عرضه می شوند

مهدی حلوائی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 22:37
رادئون Rx 6x50 XT

در حالی که گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی کارت‌های سری رادئون RX 6×50 XT ای ام دی در تاریخ ۳۱ فروردین اشاره داشتند اما به‌نظر می‌رسد که ۲۱ فروردین تاریخ دقیق عرضه‌ی این کارت‌ها خواهد بود.

هر سه کارت RX 6750 XT ،RX 6650 XT و RX 6950 XT بر اساس معماری ۷ نانومتری ناوی ۲۱ XTXH طراحی شده‌اند و از ۱۸ گیگابیت حافظه‌ی گرافیکی پشتیبانی می‌کنند. تصاویر افشاشده‌ی اخیر از این کارت‌ها نشان می‌دهند که کارت RX 6550 XT تنها از دو فن بهره برده اما دو کارت دیگر به سه فن مجهز شده‌اند . انتظار می‌رود که هر سه کارت در فروشگاه رسمی ای ام دی به فروش برسند.

رادئون Rx 6x50 XT

در همین حال کارت گرافیک RX 6400 در کشورهای آرژانتین و چین در دسترس قرار گرفته است. هر چند که قیمت اصلی این کارت باید ۲۵۰ دلار باشد اما خرده‌فروشی‌ها آن را با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسانند. ای ام دی میزان حافظه‌ی گرافیکی این کارت را ۱۶ گیگابیت معرفی کرده اما آزمایش‌های اخیر نشان داده‌اند که این میزان در واقع ۱۴ گیگابیت است. با این وجود، ممکن است که آمار منتشرشده مربوط به نسخه‌ی پیش‌تولید باشد.

نظر شما در مورد کارت‌های سری RX 6×50 XT چیست؟ به‌نظر شما آیا این کارت‌ها توان رقابت با محصولات شرکت‌های دیگر را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید