۳ قابلیت کنترل سنتر MIUI 13 که تجربه کاربری شما را بهبود می بخشند - تکفارس 
۳ قابلیت کنترل سنتر MIUI 13 که تجربه کاربری شما را بهبود می بخشند - تکفارس 

۳ قابلیت کنترل سنتر MIUI 13 که تجربه کاربری شما را بهبود می بخشند

سپهر بندزر
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - 13:29
رابط کاربری MIUI 13

شیائومی پس از انتشار اولین فهرست گوشی‌های واجد شرایط برای رابط کاربری MIUI 13، فهرست دوم را نیز منتشر کرد که مدل‌هایی مانند Mi ۱۰  و Mi ۱۰ پرو نیز در آن به چشم می‌خورد.

رابط کاربری MIUI 13 با ارائه قابلیت‌های جدید در احراز هویت و جلوگیری از کلاهبرداری سعی در افزایش امنیت کاربران دارد و علاوه بر این، تصویر زمینه‌های جدید، فونت‌ها و ویجت‌های کاربردی نیز به تجربه کاربری بهبود می‌بخشد. در این مقاله قصد داریم تا با ۳ قابلیت کاربردی و جدید کنترل سنتر MIUI 13 آشنا شویم، پس با وب‌سایت تک فارس همراه باشید.

MI Smart Hub

MIUI 13 شیائومی

بدون شک Magic center یکی از قابلیت‌های جدید و کاربردی در MIUI 13 است که می‌تواند در مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرد. دلیل اصلی اضافه‌شدن این قابلیت اتصال دستگاه‌های هوشمند با برندهای تجاری گوناگون است تا به‌آسانی به یکدیگر متصل شوند، تعامل داشته باشند و آهنگ و فایل‌های موردنظر خود را از طریق تلویزیون، بلندگو و یا گوشی هوشمند انتقال دهند.

این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا بازپخش ویدئو و آهنگ‌های خود را از طریق گوشی هوشمند کنترل کنند. شما می‌توانید برای استفاده از  Magic center پنجره اعلان را پایین بکشید و در نهایت این قابلیت را در بخش پایین مشاهده کنید.

نوار تنظیم صدا در MIUI 13

MIUI 13شیائومی

کنترل سنتر رابط کاربری MIUI 13 با سبک جدیدی از نوار تنظیم صدا عرضه شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا صدا را بدون استفاده از دکمه‌های فیزیکی تنظیم کنند. این ویژگی علاوه بر صدا شامل نوار تنظیم روشنایی نیز می‌شود که شبیه به IOS است.

اعلان ها و جابجایی در Control center

MIUI 13 شیائومی

در کنار بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده در کنترل سنتر  MIUI 13، دسترسی کاربران و جابه‌جایی بین برنامه‌های مختلف نیز سریع‌تر و راحت‌تر شده و حالا می‌توانند تنها با چند حرکت در پنجره‌های مختلف جابه‌جا شوند و به اعلان‌ها دسترسی داشته باشند.

با درنظرگرفتن تمامی مشکلات در MIUI 12 که منجر به به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced شد، شیائومی ویژگی‌های جدیدی را برای تغییر ظاهر رابط گرافیکی به MIUI 13 اضافه نکرد ولی با افزایش امنیت کاربران در زمینه‌های مختلف و ارائه قابلیت‌های جدید بر روی بهبود عملکرد این رابط کاربری تمرکز کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.