اپلیکیشن پیام رسان مخصوص کارکنان آمازون کلماتی مانند اتحادیه را مسدود می کند - تکفارس 
اپلیکیشن پیام رسان مخصوص کارکنان آمازون کلماتی مانند اتحادیه را مسدود می کند - تکفارس 

اپلیکیشن پیام رسان مخصوص کارکنان آمازون کلماتی مانند اتحادیه را مسدود می کند

مهدی حلوائی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 12:10
آمازون

به‌نظر می‌رسد که سیاست‌های ضد ایجاد اتحادیه‌ی آمازون به اپلیکیشن مخصوص کارکنان این شرکت نیز نفوذ کرده است. بر اساس گزارش خبرگزاری Intercept، اسناد و مدارک نشان می‌دهند که آمازون در حال طراحی اپلیکیشن پیام‌رسانی برای کارکنان خود است که شامل لیست سیاهی از کلماتی مانند اتحادیه، خسارت، افزایش حقوق، اصول اخلاقی و حتی ربات‌ها می‌شود.

ظاهراً مدیران آمازون در جلسه‌ای در سال گذشته‌ی میلادی تصمیم به مسدودکردن این کلمات در اپلیکیشن مخصوص کارکنان خود گرفته‌اند. قرار است تا این اپلیکیشن با هدف افزایش نشاط و روحیه‌ی کارکنان آمازون در ماه جاری میلادی در دسترس قرار بگیرد. با این وجود، سخنگوی آمازون اخیراً اعلام کرده که این اپلیکیشن هنوز آماده‌ نبوده و ممکن است که تغییراتی در آن ایجاد و یا به‌طور کلی لغو شود.

عرضه‌ی احتمالی این اپلیکیشن در شرایطی انجام می‌شود که آمازون در شرایط دشواری قرار دارد. کارکنان انبارهای این شرکت در استیتن آیلند نیویورک روز گذشته به تشکیل اتحادیه رای مثبت دادند اما رای‌گیری‌های بسمر در ایالت آلاباما با مشکلاتی روبه‌رو شد. با توجه به این موضوع، عرضه‌ی این اپلیکیشن می‌تواند موجب افزایش خشم کارکنان آمازون نسبت به این شرکت شود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید