تصویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را نشان می دهد - تکفارس 
تصویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را نشان می دهد - تکفارس 

تصویر شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس جزئیات بیشتری از طراحی این گوشی را نشان می دهد

مهدی حلوائی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 09:24
آیفون 14 پرو مکس

در حالی که تا معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ زمان زیادی باقی مانده است اما تا به حال اطلاعات و جزئیات بسیاری از این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. امروز نیز تصاویری از شماتیک آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شده که طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، سایز حفره‌ی پانچ هول نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس ۵.۵۹ میلی‌متر بوده و سایز حفره‌ی بزرگ‌تر آن نیز ۷.۱۵ میلی‌متر است. همچنین به‌نظر می‌رسد که بین این دو حفره فاصله‌ی کوچکی وجود دارد. گفته می‌شود که ضخامت لبه‌های این گوشی تنها ۱.۹۵ میلی‌متر بوده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن در مقایسه با گوشی‌های قبلی اپل بسیار بیشتر است. این در حالی است که ضخامت لبه‌های آیفون ۱۳ پرو مکس ۲.۴۲ میلی‌متر می‌باشد.

ابعاد آیفون ۱۴ پرو مکس ۱۶۰.۷ در ۷۸.۵۳ در ۱۲.۱۶ میلی‌متر بوده و گفته می‌شود که سایز محفظه‌ی دوربین‌های پشتی این گوشی به علت استفاده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی کمی بزرگ‌تر از آیفون ۱۳ خواهد بود. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون ۱۴ پرو مکس از نمایشگر ۶.۷ اینچی و تراشه‌ی A16 پرو استفاده خواهد کرد.

نظر شما در مورد طراحی آیفون ۱۴ پرو مکس چیست؟ به‌نظر شما اپل این محصول را با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید