بریتانیا اولین NFT رسمی خود را به‌زودی عرضه می کند - تکفارس 
بریتانیا اولین NFT رسمی خود را به‌زودی عرضه می کند - تکفارس 

بریتانیا اولین NFT رسمی خود را به‌زودی عرضه می کند

افشین نوری
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 08:08
NFT

به نظر می‌رسد دولت بریتانیا می‌خواهد مبادلات رمز ارزها را به رسمیت بشناسد. طبق یک گزارش جدید، این کشور در تابستان امسال NFT رسمی خودش را معرفی خواهد کرد. هنوز جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر نشده است، اما یک تحلیلگر ارز دیجیتال گفته است که این کار یک قدم روبه‌جلو از طرف دولت بریتانیا برای به رسمیت شناختن رمرز ارزها خواهد بود.

این تحلیلگر مطرح معتقد است که هدف دولت بریتانیا ایجاد یک سیستم رگلاتوری پویا برای فناوری‌های ارز دیجیتال است که این کار باعث توسعه زیرساخت‌های لازم برای انجام معاملات رمز ارزها و برداشتن موانع قانونی در این حوزه خواهد بود.

دولت بریتانیا اخیراً یک گروه مالی جدید به نام Cryptoasset Engagement Group تشکیل داده است که شامل نمایندگان بانک‌های انگلیس و شرکت‌های مالی مختلف می‌شود و قرار است این نهادها برای ایجاد بسترهای لازم برای توسعه رمز ارزها جلسات متعددی را در طول سال تشکیل بدهند.

البته همواره نگرانی‌هایی درباره دنیای رمز ارزها وجود داشته است، اما به نظر می‌رسد که دولت بریتانیا به این فضا به‌عنوان یک فرصت نگاه می‌کند. درباره توکن‌های NFT نیز انتقادات زیادی وجود دارند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که دولت انگلیس چه پاسخی برای این اناقادات خواهد داشت و آیا درنهایت موفق به عرضه اولین NFT رسمی خود خواهد شد یا نه.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید